Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی مرکز تخصصی همسان گزینی ازدواج در همدان راه‌اندازی شد

مرکز تخصصی همسان گزینی ازدواج در همدان راه‌اندازی شد

سومین مرکز تخصصی همسان گزینی ازدواج استان همدان همزمان با ایام دهه مبارک فجر، با مجوز رسمی وزارت ورزش و جوانان کشور و تاییدیه سازمان تبلیغات اسلامی در همدان راه‌اندازی شد.

به گزارش "همدان نیوز"، معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان روز یکشنبه در این آیین افزود: مراکز همسان گزینی پیش از این در شهرستان‌های همدان و کبودرآهنگ راه‌اندازی شده بود و هم اکنون سومین مرکز ایجاد شده است.

میلاد مرادی با بیان اینکه سومین مرکز همسان گزینی همدان با عنوان "سفیر مهر" ایجاد شده، خاطرنشان کرد: این مرکز برای افرادی که تصمیم به ازدواج دائم دارند، راه‌اندازی شده و مشاوره‌های‌ قبل ازدواج تا پس از عقد و زندگی زناشویی در این مرکز ارایه می‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد با راه‌اندازی چنین مراکزی شاهد نهضت صحیح ازدواج، همکف گزینی، مشاوره در مراحل پیش و پس از ازدواج و افزایش نرخ ازدواج و تحکیم زوج‌ها در زندگی زناشویی باشیم.

مرادی با بیان اینکه فعالیت‌های این مراکز در راستای ایجاد ازدواج‌های موفق و پایدار با شناخت کامل دوطرف از یکدیگر انجام می‌شود خاطرنشان کرد: همچنین تا سه ماه آینده سه مرکز تخصصی همسان گزینی در استان همدان آغاز به کار خواهد کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری همدان نیز با ابراز خرسندی از راه‌اندازی مراکز همسان گزینی در جامعه تاکید کرد: دغدغه اصلی ما در واحد امور بانوان و خانواده استانداری تشکیل خانواده پایدار و ازدواج کیفی است و امیدواریم با تاسیس چنین مراکزی آسیب‌های‌ اجتماعی خانواده که ازدواج‌های نامناسب یکی از علت‌های‌ آن است کاهش یابد.

فاطمه ستاری نوید افزود: این طرح ارائه دهنده راهکاری است که می‌تواند با روشی نوین به آسان‌سازی ازدواج و همسان یابی، در راستای گسترش فرهنگ ازدواج از طریق انتخاب صحیح با محوریت خانواده گامی موثر بردارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن