Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی تردد در محورهای همدان روان و عادی است

تردد در محورهای همدان روان و عادی است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با اشاره به بارش برف سنگین گفت: در حال حاضر تمام محورهای استان جز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان باز بوده و تردد به صورت عادی در جریان است.

به گزارش "همدان نیوز"، مهرداد آهکی اظهار کرد: با توجه به بارش‌های سنگین برف همراه با کولاک شدید طی ۴۸ گذشته با همت راهداران راه‌های استان مسدود نیست و ترددها روان در حال انجام است.

وی گفت: در حال حاضر تمام محورهای استان جز محور فرعی و کوهستانی گنجنامه-تویسرکان باز بوده و تردد به صورت عادی در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه تمام عوامل راهداری در آمادگی کامل قرار دارند افزود: مردم از سفرهای غیرضروی پرهیز کنند و در صورت اجبار به سفر حتما از به همراه داشتن زنجیرچرخ، تجهیزات زمستانی، پربودن باک خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی و برف پاکن اتومبیل مطمئن شوند.

وی بیان کرد: به همت عوامل راهداری طی ۴۸ ساعته گذشته به بیش از ۴۵ نفر مسافر در راه مانده اسکان موقت و امدادرسانی شده است.

آهکی در پایان از اجرای ۱۰ هزار و ۵۰۰ کیلومتر-باند برفروبی و نمک‌پاشی طی ۴۸ ساعته گذشته در محورهای استان همدان خبر داد./ فارس

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن