Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی بازار همدان ساماندهی می‌شود

بازار همدان ساماندهی می‌شود

فرماندار همدان گفت: ساماندهی بازار همدان مطالبه مشترک مردم و کسبه است که فرمانداری این مهم را از متولیان پیگیری می کند.

به گزارش "همدان نیوز"، مسلم مخفی روز دوشنبه در کارگره تنظیم بازار شهرستان همدان اظهار کرد: خرید مطمئن در فضایی مناسب و امن برای خانواده ها و عموم شهروندان باید در بازار همدان مهیا شود.

وی با تاکید بر اینکه کسبه بازار همدان افرادی متعهد هستند گفت: شهرداری و اتحادیه میوه و تره‌بار در این خصوص اقدامات خوبی داشته و باید کامل شود.

فرماندار همدان یکی از بازارهای پر تردد شهر همدان را بازار سرگذار اعلام کرد و گفت: این بازار از لحاظ عدم حضور دستفروشان، عدم تردد خودرو و تخلیه بار در ساعات شلوغ، رعایت حریم مقابله مغازه ها و عدم تجاوز به محل عبور و مرور شهروندان، نظافت و امنیت مشکلاتی دارد که در حال ساماندهی است.

مخفی یکی از موارد اعتراض شهروندان را تجاوز برخی کسبه به حریم پیاده رو و سختی تردد برای شهروندان برشمرد و افزود: حضور دست فروشان نه تنها تجاوز به حریم شهروندان محسوب می‌شود بلکه جامعه را نیز از لحاظ بهداشتی و اقتصادی با مشکل مواجه می‌کند.

وی ادامه داد: بازار همدان جاذبه مهم گردشگری همدان است و این ظرفیت مهم با همراهی همه نهادهای مسوول باید به بهترین وجه ساماندهی و در تمامی بازارهای سطح شهر اجرا شود.

فرماندار همدان از اهتمام کسبه، اتحادیه ها، شهرداری و نیروی انتظامی در این امر مهم قدردانی و تاکید کرد: حفظ و رعایت حقوق مردم و جلوگیری از تخلفات صنفی از وظایف مهم اتحادیه ها است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن