Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی وزش باد نسبتا شدید از بعدازظهر امروز در همدان

وزش باد نسبتا شدید از بعدازظهر امروز در همدان

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از وزش باد نسبتا شدید و افزایش ابر از بعدازظهر امروز در استان خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدحسن باقری‌شکیب اظهار کرد: با توجه به آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز و فردا آسمان استان عمدتاً قسمتی ابری خواهد بود.

وی با بیان اینکه در ساعات بعدازظهر وزش باد نسبتاً شدید و افزایش ابر را خواهیم داشت، افزود: طی امروز احتمال بارش‌های پراکنده در برخی از نقاط استان وجود دارد.

باقری شکیب تصریح کرد: با توجه به فعالیت سامانه بارشی نسبتاً قوی طی ساعاتی از یکشنبه شب و روز دوشنبه بارش باران در اکثر نقاط استان به ویژه در مناطق جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به تشدید بارش‌ها در برخی از ساعات یکشنبه شب و تا دوشنبه شب آبگرفتگی معابر و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها را در برخی از نقاط استان خواهیم داشت.

باقری‌شکیب بیان کرد: از نظر تغییرات دمایی طی امروز و فردا هم روند افزایشی دمای روزانه را در استان داریم و از روز دوشنبه با فعالیت سامانه بارشی دمای روزانه بین چهار تا شش درجه نسبت به امروز کاهش خواهد داشت.

وی با بیان اینکه روز گذشته بیشینه دما از نهاوند، اسدآباد و فامنین با ۱۷ درجه سلسیوس گزارش شد، خاطرنشان کرد: صبح امروز دمای کمینه از فامنین و رزن با منفی یک درجه گزارش شده است‌.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اضافه کرد: دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۱۶ و یک درجه سلسیوس در نوسان بوده است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن