Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی مه غلیظ در همدان وسعت دید رانندگان را به ۲۰ متر کاهش داد

مه غلیظ در همدان وسعت دید رانندگان را به ۲۰ متر کاهش داد

جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: مه غلیظ وسعت دید رانندگان را در آزادراه همدان - ساوه به حدود ۲۰ متر و شدت مه گرفتگی در قسمتی از این آزاد راه از جمله مسیر چوپقلو و تجرک به ۱۰ متر کاهش داده است.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ ارسلان سرمدی افزود: هنگام مه آلودگی و کاهش دید افقی رانندگان، احتمال بروز تصادف زنجیره ای به خصوص در آزاد راه به علت بالا بودن سرعت، زیاد است بنابراین باید با سرعت مطمئنه تردد کرد.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: احتمال ایجاد محدودیت تردد توسط پلیس راه برای پیشگیری از وقوع تصادف زنجیره ای در آزاد راه همدان - ساوه وجود دارد بنابراین رانندگان در این زمینه پلیس را یاری دهند.

سرهنگ سرمدی تاکید کرد: استفاده از چراغ مه شکن، روشن کردن فلاشر، روشن کردن بخاری برای پیشگیری از بخار گرفتگی شیشه های خودرو در شرایط مه آلودگی ضروری است.

وی اظهار کرد: بارش برف از روز گذشته تا پاسی از صبح امروز ادامه داشت و هم اینک شاهد یخ زدگی سطح جاده های این استان هستیم.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: تردد از مسیرهای کوهستانی همدان در حال حاضر نیازمند استفاده از زنجیر چرخ است.

سرهنگ سرمدی از رانندگان خواست تا از سفرهای غیرضرور پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن