Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی فردا و پس‌فردا، دمای کمینه همدان به منفی ۸ درجه می‌رسد

فردا و پس‌فردا، دمای کمینه همدان به منفی ۸ درجه می‌رسد

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان با اشاره به کاهش ابر از بعدازظهر امروز در آسمان استان گفت: دمای کمینه برای صبح دوشنبه و صبح سه‌شنبه در برخی نقاط استان تا منفی هشت درجه هم خواهد رسید.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدحسن باقری‌شکیب اظهار کرد: با توجه به آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز آسمان استان نیمه‌ابری است و احتمال بارش خفیف و پراکنده برف به ویژه در مناطق کوهستانی و مناطق جنوبی استان تا ظهر امروز وجود دارد.

وی با بیان اینکه دمای کمینه برای صبح دوشنبه و صبح سه‌شنبه در برخی نقاط استان تا منفی هشت درجه هم خواهد رسید، افزود: از چهارشنبه شب تا پایان هفته سامانه بارشی جدیدی استان را تحت تأثیر قرار داده و از چهارشنبه تا پایان هفته به تناوب بارش‌هایی را عمدتاً به شکل برف در اکثر نقاط استان خواهیم داشت که البته عمده بارش‌ها طی ساعاتی از پنجشنبه شب و روز جمعه خواهد بود.

باقری‌شکیب با بیان اینکه روز گذشته بیشینه دما از نهاوند با ۱۱ درجه سلسیوس و صبح امروز دمای کمینه از بهار با منفی ۵ درجه سلسیوس گزارش شده است، خاطرنشان کرد: دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین هفت و منفی ۱۴ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان مطرح کرد: از بعدازظهر امروز کاهش ابر را در آسمان استان خواهیم داشت ضمن اینکه طی امروز با کاهش دو تا چهار درجه‌ای دمای روزانه در استان مواجه خواهیم بود./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن