Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی از بعدازظهر امروز شرایط بارش در همدان مهیاتر می‌شود

از بعدازظهر امروز شرایط بارش در همدان مهیاتر می‌شود

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان اعلام کرد: از بعدازظهر امروز تا صبح فردا شرایط مهیاتر خواهد بود تا بارش‌های بیشتری را به ویژه در نیمه‌جنوبی و جنوب غرب استان شاهد باشیم.

به گزارش "همدان نیوز"، روح‌الله زاهدی اظهار کرد: براساس آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی و تجزیه و تحلیل نقشه‌های هواشناسی، از صبح امروز با افزایش ابرناکی‌ها شاهد بارش‌هایی در مناطق غرب و جنوب غرب هستیم، این شرایط به تناوب تا اوایل سه‌شنبه شب در استان تداوم خواهد داشت.

وی افزود: به نظر می‌رسد از بعدازظهر امروز تا صبح فردا شرایط مهیاتر خواهد بود تا بارش‌های بیشتری را به ویژه در نیمه‌جنوبی و جنوب غرب استان شاهد باشیم.

زاهدی خاطرنشان کرد: پدیده‌هایی که در این مدت خواهیم داشت شامل بارش و رگبار باران، احتمال پدیده رعدوبرق و پدیده برف، وزش باد نسبتاً شدید و شدید لحظه‌ای و در نهایت کاهش محسوس دمای صبحگاهی خواهد بود.

وی بیان کرد: به نظر می‌رسد از فردا رفته رفته با کاهش بارندگی‌ها می‌توانیم کاهش دما را شاهد باشیم و برای صبح فردا به ویژه بارش برف را عمدتاً در مناطق مرتفع و گردنه‌ها انتظار داشته باشیم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان مطرح کرد: صبح چهارشنبه با عبور سامانه بارشی از استان کاهش محسوس دما را خواهیم داشت به طوریکه دما به حدود ۵ درجه سلسیوس زیرصفر خواهد رسید.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان ۵ و ۱۹ درجه سلسیوس گزارش شده است، یادآور شد: در این مدت رزن با ۴ درجه سلسیوس به عنوان خنک‌ترین و نهاوند با ۲۰ درجه سلسیوس به عنوان گرمت‌رین ایستگاه‌های استان گزارش شده‌اند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن