Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر علمی میانگین بارش در همدان به ۲۰ میلیمتر رسید

میانگین بارش در همدان به ۲۰ میلیمتر رسید

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان از بارش میانیگن ۲۰ میلیمتری در اکثر نقاط استان خبر داد و گفت: تا پایان هفته آسمان همدان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدحسن باقری‌شکیب طی چند روز گذشته شاهد بارش باران در اکثر نقاط استان بودیم اظهار کرد: میانگین بارش‌های گذشته ۲۰ میلیمتر گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه از امروز تا پایان هفته آسمان استان صاف تا قسمتی ابری خواهد بود افزود: از نظر تغییرات دمایی با توجه به کاهش ابرناکی‌ها دماهای روزانه بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان همدان خاطرنشان کرد: دماهای کمینه شبانه نیز تا پایان هفته بین ۲ تا سه درجه سانتیگراد کاهش خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه در ۲۴ ساعت گذشته اسدآباد و قهاوند با ۱۸ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط و صبح امروز گل تپه با ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه گزارش شده است اضافه کرد: نوسان دمای هوای همدان روز گذشته بین ۱۷ و پنج درجه سانتیگراد نوسان داشته است.

باقری‌شکیب در پایان ضمن توصیه‌های هواشناسی یادآور شد: تهیه سوخت و تنظیم درجه حرارت فضای گلخانه‌ها و کارگاه‌های پرورش قارچ، عایق‌بندی و محافظت از کندوها در برابر کاهش دمای هوا و بارندگی و حفاظت، کنترل و بررسی تأسیسات حرارتی سالن‌های دامداری و مرغداری مدنظر کشاورزان باشد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن