Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس ما به دنبال سهم‌خواهی نیستیم

دبیر هماهنگی رؤسای ستادهای رئیس‌جمهور:
ما به دنبال سهم‌خواهی نیستیم

دبیر هماهنگی روسای ستادهای آیت‌الله ابراهیم رئیسی گفت: ما آمده ایم اعلام کنیم آماده همکاری هستیم؛ شفاف و با صراحت اعلام می کنیم که به هیچ وجه دنبال سهم خواهی نیستیم.

به گزارش "همدان‌نیوز"، غلامرضا زاهری در جمع روسای ستادهای آیت الله رئیسی در همدان افزود: ما اعتقادمان این است که دولت آیت الله رئیسی فسادستیز و جهادی است که می تواند گام دوم انقلاب را بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اجرا کند.
وی با بیان اینکه دولت فرصت آزمون و خطا ندارد، گفت: از استاندار محترم تقاضا داریم از نیروهای جهادی، پاکدست، فسادستیز، انقلابی و توانمند استفاده شود.
وی اضافه کرد: ما به اندازه کافی در استان نیروهای توانمندی داریم و امیدواریم کاهش آمار "فقر و فلاکت" و "بیکاری" به صورت جدی مورد توجه قرار بگیرد.
وی با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و همگرایی عنوان کرد: امروز جوانان توانمند و نخبه فراوانی در کشور داریم که با تخصص و تعهد خود می توانند گره از مشکلات باز کنند، اما تاکنون مورد حمایت نهادهای حاکمیتی به ویژه دولت قرار نگرفته اند.
زاهری گفت: مقصران وجود موجود و افرادی که بی‌کفایتی‌شان در دولت فعلی موجب رقم خوردن این چالش‌ها شده، امروز در تلاش هستند در لباس مبارزه با فساد به مدیریت دست یابند، این افراد با سهم‌خواهی به دنبال فریب هستند، اما نباید فریب آنها را خورد، چرا که این سهم‌خواهان بودند که به کشور ضربه زدند.
وی تاکید کرد: نباید کسی به بهانه اینکه مسئول فلان ستاد بوده و در فلان جا برای این دولت تبلیغات کرده به دنبال سهم‌خواهی باشد، این افراد باید به سهم خود در حل مشکلات جامعه عمل پوشانده و دولت را در حل مشکلات یاری دهند.
گفتنی است در این جلسه زاهری به عنوان دبیر روسای ستاد آیت الله رئیسی انتخاب شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن