Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مسئولان سیاسی‌بازی‌ها را فراموش کنند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
مسئولان سیاسی‌بازی‌ها را فراموش کنند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مسئولان مسائل فرعی و سیاسی بازی‌ها را فراموش کرده و سعی کنند که با مردم رو راست و خادمین مردم باشند.

به گزارش "همدان نیوز"، سردار غلامعلی ابوحمزه امروز در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم 9دی در نهاوند با مطرح کردن سئوالی اظهار داشت: چه فکر و اندیشه‌ای باعث شد که 9 دی انقلاب اسلامی بار دیگر به پیروزی برسد؟

وی با بیان اینکه به طور قطع باید بدانیم که افکار و اندیشه انقلابی مقام معظم رهبری در این زمینه چیست و دارای چه ویژگی‌هایی است، گفت: اتفاقاتی که در طول هشت ماه از 23 خرداد تا 9 دی ماه 88 رخ داد، دارای ویژگی‌هایی است که در بیانات مقام معظم رهبری نهفته است و باید این ویژگی‌ها را مدنظر قرار دهیم تا به معنای واقعی کلمه در مقابل جریان انحرافی انقلاب بایستیم .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه جریان فتنه 88 آخرین فتنه دشمن نیست، افزود: انقلاب ما که یک انقلاب آرمانی است بر اساس ارزش‌های متعالی اسلام و قرآن بنا شده و دشمنان در داخل و خارج سعی بر این دارند که در مقابل این حرکت‌های عظیم مردم و انقلاب بایستند .

وی ادامه داد: اولین ویژگی ایمان و هویت اسلامی است، نکته ای اساسی که در این 37 سال گذشته از انقلاب در همه موضوعات چه در داخل و چه در خارج از کشور ما را سربلند کرده پذیرش و اتکا به اسلام و باور و اعتقاد به ماهیت اسلامی است که با بهره‌گیری از این نکته اساسی و حیات بخش سعی کردیم از موانع و چالش‌ها عبور کنیم .

ابوحمزه با بیان اینکه دومین ویژگی عدالت‌خواهی وعدالت‌گستری است، تصریح کرد: فلسفه اصلی تشکیل نظام اسلامی عدالت است.

وی ابراز داشت: استکبارستیزی، ساده‌زیستی و مردم‌گرایی نیز از دیگر ویژگی‌ها است که باید همواره به آن توجه داشت و درباره مردم‌گرایی مسئولین از رأس تا ذیل باید خادم مردم باشند که تأکید مکرر مقام معظم رهبری است .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مسئولیت یکی از مسائلی است که اگر مراقبت نشود انسان را دچار غرور و تکبر می‌کند و در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت یعنی خدمت به مردم و این بزرگترین امتحان الهی است .

وی اضافه کرد: اجتناب ار اسراف و ریخت و پاش از دیگر ویژگی‌ها است که باید مراقب بود امکانات و وسایل را در حد نیاز استفاده کرد واسراف نکرد .

مدیریت جهادی رمز موفقیت مسئولان

ابوحمزه تدبیر، خردگرایی و حکمت را از دیگر ویژگی خواند و گفت: تعبیری که مقام معظم رهبری در این خصوص دارند، می‌فرمایند اگر می‌خواهید مشکلات کشور حل شود با مدیریت جهادی این کار را انجام دهید و 6 ویژگی را برای آن در نظر گرفتند که عبارت از کار، تلاش، علم، محاسبه با خدا، تدبیر ودرایت است.

وی تأکید کرد: هرکدام از مسئولین اگر می‌خواهید در کارتان موفق باشید باید با مدیریت جهادی پیش بروید .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان آخرین ویژگی را مسئولیت پذیری و پاسخگویی خواند و گفت: وقتی کسی مسئولیتی را بر عهده می گیرد باید آن را به بهترین نحو ممکن انجام دهد و در مقابل مسئولیت‌پذیری باید پاسخگوی مردم باشد و کارها و مطالبات آنها را دنبال کند .

وی در ادامه ابراز داشت: سران فتنه، سران معاند و جریان‌های ضد انقلابی با ویژگی‌های ذکر شده درگیر هستند و اختلافی که بین نیروهای انقلابی و غیر انقلابی وجود دارد روی این موضوعات بوده و درگیری‌ها بین اندیشه‌ها و باورها است و این افکار و اندیشه در مقابل فتنه‌های پیش آمده ایستاد و مقابله کرد .

ابوحمزه با بیان اینکه محور اساسی که رکن اصلی نظام واسلام به شمار می‌رود بحث ولایت فقیه است که در تمام عرصه‌ها با جریانات مختلفی روبرو بوده است، افزود: تبلور و تجلی این دیدگاه در 9 دی به ثمر نشست و مردم با تمسک به ولایت در مقابل فتنه و سران فتنه ایستادند .

اشتغال و تورم و ازدواج جوانان اصلی‌ترین مشکلات جامعه امروز

وی با اشاره به بحث انتخابات در کشور گفت: در انتخابات مختلفی که در سطح کشور انجام شده، تغییراتی نیز رخ داده است از مسئولین بالادستی گرفته تا مسئولین ادارات کوچک‌تر و با توجه به این مبحث از همه مسئولین می‌خواهیم که در زمان باقی مانده تا زمان انتخابات مشکلات مردم را مدنظر بگیرند و دنبال سیاسی بازی‌ها نباشند .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خدمت به مردم را توفیق الهی دانست و تصریح کرد: امروزه در کشور ما مشکلات فراوانی وجود دارد که اصلی‌ترین آنها اشتغال، تورم، گرانی، ازدواج جوانان، مسکن و... است.

وی ادامه داد:مسئولین سعی کنند که با همفکری این مشکلات سد راه مردم را بردارند شاید این توفیق الهی تا چند ماه دیگر از شما گرفته شود و تا فرصت باقی است برای مردم گام بردارید .

اشتغالزایی 2 هزار نفر در استان همدان به همت سپاه و بسیج

ابوحمزه با اشاره به پیشرفت‌های ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف نظامی، علمی و... عنوان کرد: با وجود این پیشرفت‌ها به طور قطع حل مشکلات اقتصادی از این‌ها سخت‌تر نیست و می‌توانیم در این زمینه نیز موفق باشیم.

وی گفت: سپاه و بسیج در عرصه‌های مختلف به خوبی ورود پیدا کرده است به خصوص در بحث اشتغال جوانان که در سطح استان سالانه 2 هزار نفر اشتغال و در سطح کشور 500 هزار نفر اشتغال ایجاد کرده است .

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت : اگر در کشور واردات را کم و تلاش کنیم در بحث اقتصاد مقاومتی ورود پیدا کنیم صادرات بیشتری نیز خواهیم داشت و این امر تنها با صحبت کردن برطرف نخواهد شد و باید با وحدت و فصل الخطاب قرار دادن ولایت مشکلات را از میان برداریم.

وی خطاب به مسئولان خاطرنشان کرد: مسائل فرعی و سیاسی بازی‌ها را فراموش و سعی کنید که با مردم رو راست و خادمین مردم باشید.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن