Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس نامه اعتراضی به رئیس جمهور به علت لغو مناظره «زنده باد مخالف من» در همدان

لغو سخنرانی در روز دانشجو مایه شرمساری است؛
نامه اعتراضی به رئیس جمهور به علت لغو مناظره «زنده باد مخالف من» در همدان

شورای تبیین مواضع دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان به دنبال لغو برنامه مناظره "زنده باد مخالف من" ازسوی مسئولان دانشگاه، نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور صادر کرد.

به گزارش "همدان نیوز"، در طول چند روز اخیر اطلاع رسانی در خصوص برگزاری برنامه مناظره بین حجت الاسلام حمدی رسایی مدیرمسئول روزنامه وطن امروز و مهدی رحمانیان مدیرمسئول روزنامه شرق در دانشگاه بوعلی سینا همدان همزمان با 16 آذر روز دانشجو انجام شد اما به یکباره خبر لغو این مناظره به گوش رسید.

برخی مشکلات شخصی مدیرمسئول روزنامه شرق و عدم حضور او در مناظره را علت لغو این مناظره عنوان کردند اما مورد قبول شورای تبیین مواضع دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا قرار نگرفت و منجر به ارسال نامه اعتراضی و انتقادی این شورا به رئیس جمهور شد.

شرح نامه شورای تبیین مواضع دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا همدان خطاب به رئیس‌جمهور در ادامه آمده است:

«روز گذشته دانشجویان دارالمجاهدین همدان شاهد جلوگیری از سخنرانی مردی بودند که در حریت و شجاعت بیان و دفاع از مصالح ملی نماینده‌ای کم‌نظیر بوده است و سال‌ها در صف اول مجاهدان چه در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در مجلس و هفته‌نامه 9دی بوده‌اند، حال هیئت نظارت دانشگاه که خود را قیم دانشجویان می‌داند با بهانه واهی از سخنرانی این مجاهد نستوه ممانعت بعمل می‌آورد.

مایه شرمساری است که در روز دانشجو رفتارهایی در کشور دیده می‌شود که با شعارهای دولت‌تان در تضاد آشکار است و با آرمان‌ها و آموزه‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی فاصله فراوان دارد، آیا کسانی که در مراکز حساس کشور نفوذ کرده‌اند گمان می‌کنند با بستن دهان‌ها و سد راه سالن‌های سخنرانی می‌توانند راه پیشرفت و توسعه کشور در مسیر موردنظر مردم و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله) را ببندند و راه را بر افراطی‌گری و دو قطبی‌سازی جامعه بگشایند؟

هیئت نظارت دانشگاه قاعدتاً باید از برگزاری سخنرانی‌های روشنگرانه حمایت کند به‌ویژه آن که سخنران مراسم شخصیت فرهیخته‌ای از تبار مجاهدان رسانه‌ای کشور است.

حال ما جوانان انقلابی دانشگاه بوعلی سینا بی‌صبرانه از شما و  وزاری کشور و علوم می‌خواهیم طبق وظایف ذاتی خود عمل کنید و با بررسی کامل و گزارش سریع، اهمال‌کنندگان را شناسایی و معرفی کنید و از تکرار مسائل این‌چنینی ممانعت به عمل آوردید.»

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن