Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس مجلس بعد از تعطیلات، موضوع حقوق‌های نجومی را پیگیری می‌کند

خجسته:
مجلس بعد از تعطیلات، موضوع حقوق‌های نجومی را پیگیری می‌کند

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس ضمن تاکید بر ضروت همکاری سه قوه برای تعیین تکلیف حقوق های نجومی، گفت: گزارش دیوان محاسبات مقدمه پیگیری ها بود بنابراین با همکاری گسترده سه قوه مقننه، اجرایی و قضایی این مشکل برطرف خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری مبنی بر عدم به سرانجام رسیدن موضوع حقوق های نجومی، گفت: در گزارش دیوان محاسبات که در مجلس درباره حقوق های نجومی قرائت شد بسیاری از ابهامات برطرف و بسیاری از تخلفات آشکار شد اما متاسفانه نتیجه خوبی از آن حاصل نشد،  در واقع در مدت مشخص وعده داده شده بود تا این مشکل تعیین تکلیف شود اما تنها به ارائه گزارش بسنده کردند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید قانون مشخصی جهت ساماندهی حقوق مقامات و مسئولان و چگونگی برخورد با کسانی که حقوق های نامتعارف دریافت کردند، تدوین و تصویب شود البته پیش از آن باید تکلیف منابعی که خارج از چارچوب به برخی داده شده مشخص شود.

وی با تاکید بر همکاری سه قوه اجرایی، قضایی و مقننه برای تعیین تکلیف این موضوع، افزود: همه کسانی که خارج از عرف حقوق دریافت کردند باید مشخص و با آنها برخورد کرد، چراکه لازم است برخی به مقامات قضایی معرفی شوند.

خجسته معتقد است: گزارش دیوان محاسبات مقدمه بررسی این موضوع بود، بنابراین باید این معضل که خواسته مردم هم هست پیگیری شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، گفت: پس از تعطیلات فعلی مجلس این موضوع را پیگیری خواهیم کرد زیرا بحث حقوق های نجومی باید تعیین تکلیف شود.

منبع: خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن