Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس تشکیل تیم ویژه برای بررسی فساد مالی در واگذاری غار علیصدر/عزم راسخ مجلس برای برخورد با متخلفان

خجسته خبر داد:
تشکیل تیم ویژه برای بررسی فساد مالی در واگذاری غار علیصدر/عزم راسخ مجلس برای برخورد با متخلفان

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری از تشکیل تیم ویژه برای بررسی فساد مالی رخ داده در غار علیصدر خبرداد.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته با اشاره به اجاره "غار علیصدر" با بهای 700 هزار تومانی درحالی که درآمد این شرکت خصوصی از محل فروش بلیت دیدن این غار سالانه 19 میلیارد تومان است،گفت: تیم ویژه ی نظارتی برای بررسی این موضوع و پیگیری این پرونده تشکیل شده است و فساد در هر نقطه ایران؛همدان یا هر شهر دیگری صورت بگیرد با فاسدان برخورد جدی می شود.

نماینده مردم همدان و فامنین درمجلس شورای اسلامی،با بیان اینکه نتایج بررسی ها سریعا به استحضار مردم و مجلس می رسد، افزود: اسناد،مدارک و مستندات این پرونده درحال جمع آوری وبررسی است و از دستگاه های نظارتی و مسئولان ذیربط توضیحات موردنیاز دریافت می شود.

خجسته ادامه داد: از دیوان محاسبات تقاضا شده که توضیحات تکمیلی را به مجلس و فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی ارائه دهد، تا مشخص شود که این واگذاری توسط چه کسانی صورت گرفته است.

 رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی و اداری مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجلس با استفاده از بازوی نظارتی خویش با هر فسادی برخورد می کند،تصریح کرد:درمدت چند روز آینده با استفاده از تیم های نظارتی ابعاد پرونده شفاف سازی می شود و متناسب با آن برخورد لازم صورت می گیرد.

منبع: خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن