Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس استکبار ستیزی دانش‌آموزان همدانی در 13 آبان/ فریاد «مرگ بر آمریکا» در همدان

استکبار ستیزی دانش‌آموزان همدانی در 13 آبان/ فریاد «مرگ بر آمریکا» در همدان

راهپیمایی یوم الله 13 آبان با حضور دانش آموزان همدانی و مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، دانش آموزان و جمعی از مردم از ساعات اولیه صبح امروز خود را به میدان امامزاده عبداله شهر همدان رساندند تا فریاد استکبارستیزی خود را به گوش استکبار برسانند.

استکبارستیزان همدانی پیش از ساعت 10 صبح امروز در میدان امامزاده عبداله گردهم آمدند و پس از تجمع جمع کثیری از دانش آموزان، فرهنگیان و مردم، راهپیمایی 13 آبان ماه روز ملی استکبار ستیزی و روز دانش آموز، همزمان با سراسر کشور آغاز شد و مردم مسیر میدان امامزاده عبداله تا میدان امام خمینی(ره) را راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن ندای «مرگ بر آمریکا» بار دیگر انزجار خود از حیله های ظالمانه آمریکا را فریاد زدند و با گذشت سه دهه از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، پایداری و اعتقاد به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی را ثابت کردند.

مراسم راهپیمایی 13 آبان ماه هم اکنون با حضور جمعی از مسئولین استان همدان در کنار مردم و دانش آموزان در میدان امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

بر اساس آنچه پیش از این اعلام شده بود حجت الاسلام و المسلمین عباس نصیری فرد معاون سازمان بسیج اساتید کشور سخنران مراسم راهپیمایی 13 آبان در همدان است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن