Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس جوانان و نوجوانان غیور امروز فرزند عاشورا هستند

بیانیه سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت روز دانش‌آموز؛
جوانان و نوجوانان غیور امروز فرزند عاشورا هستند

سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به مناسبت 13 آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز بیانیه صادر کرده است.

به گزارش "همدان نیوز"، در این بیانیه آمده است:

«روز 13 آبان یادآور رشادت و فداکاری دانش آموزان ایران اسلامی است که با بصیرت و ولایتمداری خویش اعتراض و مخالفت خود را با رژیم طاغوتی اعلام نموده و در این راه عده ای از  پاکان با اخلاص را فدای نهال انقلاب اسلامی نمودند.

یوم الله 13 آبان یادآور ایثارگری 36 هزار شهید دانش آموزی است که در جنگ تحمیلی جهادی مقدس و مردانه را آفریدند و دانشجویان خط امام(ره) که با تسخیر لانه جاسوسی شیطان بزرگ فریاد برائت از مشرکان و بیگانگان را سر دادند تا همگان بدانند تأسی به قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) اقامه امر به معروف و نهی از منکر و صحیفه نجات بخش بشریت است.

جوانان و نوجوانان غیور ما امروز فرزند عاشورا هستند و با توانی مضاعف بیشتر از گذشته در مقابل زیاده خواهی و توطئه دشمنان و سلطه جویان ایستادگی و مقاومت نشان می دهند تا با تکیه بر نیروی ایمان مذهبی و علمی، کشور را تا مرز رسیدن به استقلال نهایی یاری نمایند.

سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان بعنوان یاوران ولایت با گرامیداشت یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز با بهره گیری از پیام عاشورای حسینی همدل و هم زبان با اقشار مختلف مردم و دانش آموزان انقلابی فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیست را سر خواهند داد و با اطاعت از منویات ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) توطئه های استکبار جهانی را با بصیرت انقلابی خنثی خواهند نمود تا همچنان پیوند خود را با عاشورا و کربلای حسین(ع) حفظ نمایند.»

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن