Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس عده‌ای داعیه‌دار شده‌اند که چرا مشکل اشتغال حل نمی‌شود/عدم همکاری ادارات در سرشماری به استانداری اعلام شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان:
عده‌ای داعیه‌دار شده‌اند که چرا مشکل اشتغال حل نمی‌شود/عدم همکاری ادارات در سرشماری به استانداری اعلام شود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان گفت: اکنون عده ای داعیه‌دار شده‌اند که چرا مشکل اشتغال حل نمی‌شود؟

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، محمدابراهیم الهی تبار در جلسه ستاد هماهنگی سرشماری نفوس و مسکن سال 1395 استان همدان با اشاره به توفیق دولت در مهار تورم، اظهار داشت: اگر تورم در ایران افزایش پیدا می کرد به وضعیت کشوری همچون ونزوئلا مبتلا می شد.

وی ادامه داد: هیچ یک از کشورهای منطقه همچون ایران موفق به مهار تورم نشد اما با این حال عده ای یاد گرفتند با سیاست خاص خود بذر نا امیدی را میان مردم پراکنده کنند و با این کار خود سرمایه های اجتماعی را بسوزانند.

الهی تبار با بیان اینکه کسی نیست که علت ناهنجاری های اقتصادی را از جریان و عامل اصلی آن بپرسد، یادآور شد: تمام بانک های کشور در گذشته آسیب پذیر شدند و باید دلیل آن را از عامل اصلی پرسید.

وی همچنین تصریح کرد:  امروز عده ای داعیه‌دار شده‌اند که چرا اشتغال حل نمی‌شود و بر روی موضوع اقتصاد تمرکز کرده اند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان  در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه میانگین سرشماری حضوری در استان 37 درصد است، اظهار داشت: شهرستانهایی که در اجرای طرح سرشماری پایین تر از میانگین استان قرار دارند، باید تلاش بیشتری داشته باشند.

الهی تبار با تأکید بر ایجاد امنیت در استان برای اجرای طرح سرشماری، یادآور شد: باید به صورت غیر مستقیم، امنیت مأمورین سرشماری به ویژه در مناطق حادثه خیز استان تأمین شود.

وی ضمن درخواست از مردم مبنی بر اینکه اطلاعات خود را به صورت دقیق و صحیح در اختیار مأموران آمارگیر قرار دهند، افزود: مردم آمارگیران را فرزندان خود بدانند و با ارائه اطلاعات مناسب و صحیح از آنها حمایت کرده تا بتوانند وظیفه خود را به خوبی انجام دهند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان تأکید کرد: همکاری مجموعه دولت برای اجرای طرح سرشماری باید فراتر از همکاری مردم باشد و هیچ گونه عدم همکاری پذیرفته نیست.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان با بیان اینکه تمام دستگاه ها برای اجرای این طرح وارد عمل شدند، خاطرنشان کرد: از تمام نهادها و ادارات تقاضا می شود که همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند و در غیر این صورت اسامی دستگاه هایی که همکاری مناسبی در اجرای طرح سرشماری ندارند به استانداری اعلام شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن