Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس هیچ کنترلی بر مبارزه با قاچاق کالا وجود ندارد

خجسته:
هیچ کنترلی بر مبارزه با قاچاق کالا وجود ندارد

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ورود جدی این فراکسیون به موضوع مبارزه با قاچاق کالا خبر داد.

به گزارش "همدان نیوز"، امیر خجسته با اشاره به موانع مبارزه با قاچاق کالا  در کشور گفت: متاسفانه هیچ کنترل و برنامه ریزی برای مبارزه جدی و اصولی با قاچاق کالا وجود ندارد و ما مسبب این امر را ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز می دانیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس در ادامه اظهار داشت: معتقدیم اگر ستاد مبارزه با قاچاق کالا توان انجام وظیفه خود در مبارزه با این پدیده شوم را ندارد و نمی تواند در این زمینه اقدام اساسی برای کشور انجام دهد، بهتر است که تعطیل شود.

خجسته با بیان اینکه متاسفانه روزانه شاهد انتشار اخبار کشف کانتینرهای حمل کالای قاچاق از رسانه ها هستیم، گفت: سئوال این است که چرا دستگاه‌های نظارتی کنترلی بر این مسئله ندارند و ستادمبارزه با قاچاق سکوت کرده است در حالی که این سکوت باید شکسته شود.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از همه دستگاه‌های نظارتی می خواهیم به  موضوع مقابله با قاچاق کالا ورود کنند،تاکید کرد: در آینده نزدیک "فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی" قطعا به این موضوع ورود کرده و با کسانی که اموال بیت‌المال را غارت کرده و با وارد کردن کالای قاچاق به کشور تولید ملی را فلج  و اشتغال را از بین می برند، برخورد جدی خواهد کرد.

عضو کمیسیون شورها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح اصناف برای برخورد با کالای قاچاق ،تصریح کرد: مشکل جای دیگر است و تنها راه مبارزه با قاچاق کالا تشدید کنترل مبادی ووردی و برخورد با عوامل اصلی دخیل در این قضیه است.

منبع: خانه ملت

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن