Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس سختی فراق شهید همدانی مثل همان روز اول است/دنیاطلبی ما رزمندگان را آزار می دهد

فرزند شهید همدانی:
سختی فراق شهید همدانی مثل همان روز اول است/دنیاطلبی ما رزمندگان را آزار می دهد

فرزند شهید همدانی گفت: سختی فراق شهید همدانی برای خانواده و همرزمان ایشان همچون روز اول سخت است.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، وهب همدانی در مراسم اولین سالگرد شهادت سرلشگر شهید حسین همدانی که در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدای صدر اسلام تا کنون، شهدای دفاع مقدس و هشت هزار شهید استان، شهدای جهاد علمی و 10 شهید مدافع حرم اظهار داشت: یک سال از شهادت حاج حسین همدانی می گذرد و این یک سال بسیار زود گذشت.

وی ادامه داد: خانواده ما باور نمی کنند که یک سال از فیض دیدار ایشان محروم هستند و قابل باور نیست که شهید همدانی در جمع ما نیست.

وی با بیان اینکه فراق سخت  است، یادآور شد: فراقی که دوستان و همرزمان ایشان تحمل می کنند بسیار سخت تر است؛ کسانی که در کنار ایشان بودند و پابه پای ایشان جنگیده اند.

وهب همدانی با اشاره به اینکه فراق همرزمان ایشان سخت اما شیرین است، خاطرنشان کرد: کسانی که بازماندگان دفاع مقدس هستند این فراق برایشان سخت است چون در فضایی که این انسان های الهی حضور داشتند، نفس کشیدند و دنیا طلبی و روزمرگی های ما، آنها را آزار می دهد و اگر عجز و ناله می کنند که به آن قافله بپیوندند حق دارند چون سختی زیادی تحمل می کنند.

وی همچنین تصریح کرد: سختی این فراق برای ما و برای دوستان ایشان همچون روز اول است.

فرزند شهید همدانی گفت: مقام معظم رهبری به اخلاص شهید همدانی اشاره کردند که این اخلاص در تشییع با شکوه پیکر شهید قابل مشاهده بود و به نوعی پاداش ایشان در این دنیا به شمار می رفت.

وی با بیان اینکه وقتی با خداوند معامله کنیم خداوند دوستی ما را در قلوب انسانها قرار می دهد، یادآور شد: شاید بسیاری از کسانی که در مراسم تشییع شهید همدانی حضور یافتند ایشان را نمی شناختند اما محبت و دوستی این شهید در قلب مردم ایجاد شد.

وهب همدان تأکید کرد: شهادت یک آرزوی دیرینه برای شهید همدانی بود و به آرزویش رسید.

وی ابراز امیدواری کرد که این توفیق نصیب ما شود تا بتوانیم راه شهدا و نبرد الی بیت المقدس را تا ظهور امام زمان(عج) ادامه دهیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن