Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس قصد داعش برای عملیات انتحاری در دانشگاه تهران

قصد داعش برای عملیات انتحاری در دانشگاه تهران

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه چندی پیش یک تیم تروریستی داعش وارد کشور شده‌ بود گفت: این گروهک سه ماه پیش قصد عملیات انتحاری در دانشگاه تهران داشتند که از سوی نیروهای امنیتی و سپاه این مجموعه متلاشی شد.

به گزارش "همدان نیوز"، محسن رضایی همچنین در ادامه به اقدامات گروهک تروریستی داعش و برنامه‌های آنان در خاک جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: داعش اقدام به ورود به ایران کرده اما نیروهای امنیتی و سپاه ما، تعداد زیادی از آن‌ها را گرفته‌اند. سه ماه پیش خواستند در نماز جمعه تهران خودشان را منفجر کنند. در بین راه همدان و کردستان دستگیر شدند. قرار بود در تهران مجهز به بمب بشوند و حادثه ایجاد کنند. ببینید فرانسه با چند انفجار به هم ریخت و وضع امنیتی خاص اعلام کردند. این اقتدار را باید حفظ کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: حالا عده‌ای می‌گویند اقتصاد اگر می‌خواهیم اقتدار را باید تضعیف کرد. ما می‌گوییم سی‌ و هفت سال اقتصاد را در دست داشتید، اقتصاد را هم مثل اقتدار نیروهای مسلح درست کنید. معیشت مردم را سامان بدهید.

به اعتقاد سرلشکر رضایی تا اقتدار نباشد نمی‌توان سرمایه‌گذاری کرد و تولید داشت، گفت: این امنیت مثل سایه‌بانی است که زیر آن می‌شود مشکلات اقتصادی را حل کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن