Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر سیاسی - مجلس امروز جنگ در عراق یا سوریه یک جنگ آرمانی است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
امروز جنگ در عراق یا سوریه یک جنگ آرمانی است

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه مردم ایران برای حفظ آرمان‌های انقلاب از جان و مال خود می‌گذرند، گفت: امروز اگر در عراق یا در سوریه جنگی است، این یک جنگ آرمانی است که بین ما و استکبار جهانی اتفاق افتاده است.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان، سردار مظاهر مجیدی در جمع مردم شهر صالح‌آباد ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: آن راهی که حضرت امام (ره) طراحی کردند برای پشتیبانی از انقلاب اسلامی کماکان ادامه دارد.

وی با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی افزود: اهداف بزرگی را حضرت امام (ره) برای انقلاب اسلامی تعریف کردند که متضاد با منافع استکبار جهانی است.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان تصریح کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل، همیشه این دشمنی را با نظام جمهوری اسلامی خواهند داشت مگر اینکه نظام جمهوری اسلامی از آن اهداف و آرمان های بزرگ خود دست بردارد.

وی اضافه کرد: ما 250 هزار شهید در طول انقلاب اسلامی دادیم که این نظام و آرمان‌ها باقی بماند بنابراین درگیری حق و باطل همچنان ادامه دارد.

مجیدی با اشاره به ناامنی‌هایی که استکبار در منطقه خاورمیانه ایجاد کرده است، گفت: یکی از اهدافی را که دشمن برای حضورش در منطقه خاورمیانه طراحی کرده ، در راستای برخورد با نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن اشاره به حدیثی از امام علی (ع) اظهار کرد: ذلیل آن ملتی است که در خاک خودش با دشمن درگیر بشود بنابراین با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری ما با دشمن در خارج از مرزهای جغرافیایی کشور درگیر شدیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه مردم ایران برای حفظ آرمان‌های انقلاب از جان و مال خود می‌گذرند، تصریح کرد: برای برهم زدن سناریوی دشمن چیده که قصد داشت جنگ‌های نیابتی را در کشور ایران انجام دهد توانستیم مرزهای خود را در کشورهای دیگر ایجاد کنیم و امروز اگر در عراق یا در سوریه جنگی است، این یک جنگ آرمانی است که بین ما و استکبار جهانی اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم استان همدان بیان کرد: ما در راستای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی هزینه های بالایی پرداخت کردیم و مردم ما امروز دو وظیفه دارند یکی آنکه با اموالشان در این جهاد شرکت کنند و دیگر اینکه با جان خویش وارد این دفاع همه جانبه شوند.

مجیدی با تأکید بر تقویت جبهه مقاوت تصریح کرد: آن چیزی که امروز اولویت دارد برای پشتیبانی از جبهه مقاومت کمک‌های مردمی است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن