Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا زبانه‌های آتش به جان انبار شهرداری منطقه ۴ همدان افتاد

زبانه‌های آتش به جان انبار شهرداری منطقه ۴ همدان افتاد

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: در آتش سوزی انبار شهرداری منطقه ۴ همدان خوشبختانه هیچ فردی در این حادثه دچار مصدومیت نشده است.

به گزارش "همدان نیوز"، سیدصادق پورسینا اظهار کرد: ساعت ۱۸ و ۲۴ دقیقه عصر روز یکشنبه ۷ آبان ماه وقوع حادثه آتش سوزی در انبار شهرداری منطقه ۴ پشت میدان بار به آتش نشانی همدان اطلاع داده شد که بلافاصله ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله پس از حضور در محل و در ارزیابی اولیه مشاهده کردند که محل حادثه یک انبار بزرگ بود که قسمتی از آن کاملاً شعله ور شده بود و احتمال سرایت آتش به سایر قسمت‌ها و پمپ بنزین مجاور هم وجود داشت که نیروهای آتش‌نشانی سریع عملیات اطفای حریق را آغاز کردند که عملیات اطفای حریق به صورت موفقیت آمیز به اتمام رسید.

پورسینا افزود: نیروهای آتش‌نشانی حاضر در محل لکه گیری را به طور کامل انجام دادند و پس از حصول اطمینان از اطفای کامل حریق به ایستگاه های عملیاتی خود بازگشتند.

وی توصیه کرد: مالکان انبارها به ویژه انبارهای مواد اشتعال زا باید احتیاط‌های لازم را برای حفظ ایمنی محیط به عمل آورند چرا که در غیر این صورت نه تنها سرمایه‌های آنها دچار آسیب و نابودی می‌شود بلکه احتمال مصدومیت و تلفات جانی نیز در این زمینه وجود دارد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن