Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا اختصاص ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل ترافیک همدان

اختصاص ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار برای رفع مشکل ترافیک همدان

شهردار همدان گفت: ۱۲ هزار میلیارد ریال اعتبار از مجموع ۳۷ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بودجه امسال شهرداری برای رفع مشکلات و مسایل ترافیکی این شهر ختصاص یافته است.

به گزارش "همدان نیوز"، سیدمسعود حسینی در دیدار با شهروندان کوی ستایش واقع در منطقه ۲ شهرداری همدان اظهار کرد: اجرای طرح مطالعاتی تقاطع غیرهمسطح میدان مدرس و بهشتی، خریداری ۱۲ دستگاه اتوبوس، نوسازی و بازسازی ۴۰ دستگاه اتوبوس و نوسازی ۵۰۰ دستگاه تاکسی و ون فرسوده را از اقدامات صورت گرفته طی امسال در حوزه حل مسایل ترافیکی عنوان کرد.

وی توزیع گسترده آسفالت در سطح معابر شهر همدان را از رویکردهای اصلی مدیریت شهری دانست و بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون نیز یکصد هزار تن آسفالت ریزی در معابر شهر همدان انجام شد که تلاش داریم در سال آینده این مقدار افزایش یابد.

حسینی اصلی ترین ماموریت مدیریت شهری را توجه به بخش سرمایه گذاری دانست و خاطرنشان کرد: هم اکنون با پیگیری و تحقق ۱۱ پروژه سرمایه گذاری ، ۲۰۰ هزار میلیارد ریال آورده نصیب شهر همدان می کند که تاثیر خوبی بر زندگی شهر و شهروندان خواهد داشت.

وی با اشاره به آشنایی شهرداری با مشکلات کوی ستایش ابزار امیدواری کرد: با توجه به امکانات و بودجه ای که در اختیار است، قسمتی از مشکلات و نیازهای این منطقه رفع و کیفیت بالای زندگی و آسایشی که حق ساکنان این منطقه است ایجاد شود.

حسینی اضافه کرد: حل نیازها و مشکلات کوی ستایش را مورد تاکید قرار داده ایم که در این راستا احداث فضای سبز و انجام کارهای عمرانی در این منطقه در بودجه امسال مصوب شده و به نتیجه رسیده است.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: رویکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان رسیدگی و توجه به اجرای کارهای عمرانی، خدماتی و فرهنگی در مناطق کمتر برخوردار است که در گذشته خیلی به این مسایل توجه نشده بود.

وی با تاکید بر ارتقای کیفیت زندگی در کوی ستایش گفت: تجهیز پارک به ست های بازی، تامین آب پارک، تملک زمین برای حسینیه و تعیین تکلیف املاک در کمیسیون ماده پنج، روشنایی معابر و لکه گیری آسفالت در معابر و کوچه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی اظهار کرد: طرح گردشگری و فرهنگی برای تپه حاج عنایت تدارک دیده شده که در حال جذب سرمایه گذار هستیم تا شاهد رشد و توسعه در این منطقه باشیم.

حسینی به اولویت بندی اجرای طرح ها در مناطق مختلف شهر اشاره کرد و گفت: رفع مشکلات این منطقه نیازمند بودجه مناسبی است که پس از ارزیابی کارشناسی و مصوبه شورای شهر بتوانیم دغدغه‌های ساکنان کوی ستایش را رفع کنیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن