Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا پلمب واحدهای صنفی بلوار سردار همدانی

پلمب واحدهای صنفی بلوار سردار همدانی

مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان با اشاره به پلمب واحدهای صنفی ابتدای بلوار سردار همدانی، گفت: در صورتی‌ که کسبه اقدام به جابه‌جایی نکنند رأی ماده ۱۰۰ مبنی بر تخریب اجرا خواهد شد.

به گزارش "همدان نیوز"، محمدرضا فیض‌منش با بیان اینکه براساس رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ و کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ فروشگاه‌های ابتدای بلوار سردار همدانی باید به محل دیگری جابه‌جا شوند، اظهار کرد: براساس مصوبه شورای ترافیک و آراء صادره در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ و کمیسیون ماده ۱۰۰ به علت مخاطرات ناشی از تردد خودروها، لزوم ایمن سازی معبر و رعایت اصول شهرسازی تعریض بلوار شهید سردارهمدانی در طرح تفصیلی دیده شده است.

وی با تأکید بر اینکه به کرات و مستمراً اخطاریه‌هایی به مالکان این واحدها داده شده است، تصریح کرد: شهرداری همدان اقدام به احداث مجتمع خدماتی رفاهی «الماس غرب» با امکان پارک وسایل نقلیه سبک و سنگین در فاصله کمتر از یک کیلومتری این واحدها کرده است.

فیض‌‍منش یادآور شد: از شنبه ۲۱ مردادماه، به مالکان و کسبه درباره جابه‌جایی به مجتمع خدماتی رفاهی الماس غرب اطلاع رسانی شده است که می‌توانند برای انتخاب واحد در این مجتمع به شهرداری مراجعه کنند اما متأسفانه هیچ یک از کسبه اقدامی نکردند و بر همین اساس رأی اجرا شد.

مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان با بیان اینکه کیفیت مغازه‌های مجتمع خدماتی رفاهی الماس غرب بسیار بالاست، اظهار کرد: این مجتمع به طور کامل آماده استقرار کسبه بوده و انشعابات کامل شده به طوری که ۳۷ کنتور آب و برق نیز به واحدها داده شده است.

وی با تأکید بر اینکه مغازه‌های فعلی مستقر در ابتدای بلوار شهید سردار همدانی در طرح تفصیلی در معبر و فضای سبز قرار دارند، گفت: املاک موجود در ابتدای بلوار شهید سردار همدانی با ارائه سند رسمی به کارشناس دادگستری ارزیابی شده و شهرداری به صورت نقدی یا غیرنقدی با مالکان این واحدها توافق کرده و تملک صورت می‌گیرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن