Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تمام جایگاه‌های سوخت همدان به سامانه هوشمند متصل شدند

تمام جایگاه‌های سوخت همدان به سامانه هوشمند متصل شدند

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان گفت: پس از 6 شبانه روز تلاش مستمر و آماده باش، همه جایگاه های عرضه سوخت مایع استان به سامانه هوشمند سوخت متصل شدند.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی با اعلام این خبر گفت: از همان ساعات اولیه اختلال سراسری که 4 آبان ماه جاری در سامانه هوشمند سوخت به وجود آمد، مسئولان و کارکنان شرکت ملی پخش برای فعالیت مجدد جایگاه ها دست به کار شده و تا اتصال مجدد تمامی مراکز به سامانه لحظه ای درنگ نکردند.
وی با اشاره به زیرساخت پیچیده سامانه و مشکلات پیش روی کارشناسان برای اتصال مجدد، افزود: جلسات توجیهی و هماهنگی متعددی برای کارشناسان تدارک دیده شد و با تجهیز سخت افزاری و نرم افزاری ۱۵ تیم کاری را راهی جایگاه های استان کردیم.
او تصریح کرد: خیلی طول نکشید که ما توانستیم ابتدا تمامی جایگاه ها را به مدار ارائه سرویس و خدمات سوخت رسانی با نرخ دوم برگردانیم اما تلاش ما برای عرضه مجدد سوخت به قیمت یارانه ای و امکان استفاده از کارت سوخت بود که خوشبختانه به مرور این مهم محقق شد.
ایشان ضمن قدردانی از صبوری شهروندان و تلاش شایسته همکاران خود در شرکت پخش فرآورده های نفتی، ادامه داد: اکنون سوخت رسانی در تمامی جایگاه به روال قبل برگشته و به صورت عادی و روان در جریان است. همچنین مردم عزیز می توانند با خیال آسوده به هر جایگاهی که مد نظر دارند مراجعه و با کارت سوخت شخصی سوختگیری کنند.
روستایی به پشتیبانی مطلوب انبارهای نفت و ناوگان حمل و نقل زمینی فرآورده های نفتی در این مدت اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت همکاران ما در انبارهای نفت ایثارگران و نوشیجان ملایر نیز سوخت مورد نیاز همه 97 جایگاه منطقه همدان را بدون وقفه و در اسرع وقت تأمین کرده و لحظه ای چرخ چرخه سوخت رسانی از حرکت باز نایستاد.
وی با بیان اینکه در ابتدای بروز اختلال شایعات بی اساسی ذهن شهروندان را مغشوش کرده بود خاطرنشان کرد: از همان ابتدا به مردم اطمینان دادیم که یک لیتر هم از سهمیه سوخت آن ها هدر نرفته و پس از حل مشکل امکان استفاده از آن وجود خواهد داشت.
این مقام مسؤول همچنین از فرونشست امواج شایعات گران کردن بنزین در فضای مجازی و نقش برآب شدن یکی دیگر از توطئه های دشمن خبر داد و اظهار کرد: ضمن تشکر از همراهی مسئولین ارشد استان بخصوص استاندار محترم و فرمانداران شهرستان ها که با پیگیری خود بر جریان امور نظارت داشتند از شهروندان عزیز می خواهیم همیشه اخبار و اطلاعات را از منابع موثق و رسانه های معتبر جویا شده و به شایعات بی اساس توجه نکنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن