Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کمک ۲۹ میلیاردی همدانی‌ها به بهزیستی

کمک ۲۹ میلیاردی همدانی‌ها به بهزیستی

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان گفت: مردم استان سال گذشته به رغم مشکلات اقتصادی و همه گیری ویروس کرونا ۲۹ میلیارد تومان به مددجویان تحت پوشش این سازمان کمک کردند که در مقایسه با حجم کمک‌های مردمی سال ۹۸ حدود ۱۳ درصد افزایش را نشان می دهد.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمیدالله فارسی اظهار داشت: مجموع کمک و مشارکت‌های مردمی این ستان اعم از نقدی و غیرنقدی در سال ۱۳۹۸ حدود ۲۳ میلیارد تومان بود که امسال این رقم حدود ۱۳ درصد افزایش یافته است.
وی افزود: مشارکت‌های مردمی طی سال گذشته در مراکز دولتی ۸ میلیارد تومان و در مراکز غیردولتی شامل موسسات خیریه و هیات امنایی و مراکز غیردولتی تحت نظارت بهزیستی استان همدان نیز بیش از ۲۱ میلیارد تومان بوده است. 
وی با بیان اینکه از مجموع ۲۹ میلیارد تومان مشارکت های مردمی، حدود سه میلیارد تومان به صورت نقدی و به حساب واریز شده، گفت: همچنین ۱۹ میلیارد تومان از این مبلغ کمک‌های غیرنقدی شامل اموال منقول و غیرمنقول و ۷ میلیارد تومان نیز ارایه خدمات پزشکان، مهندسین، وکلا، مشاغل حرفه ای، آموزشی بوده است.
معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان همدان با بیان اینکه ۲ میلیارد تومان از حجم مشارکت‌های مردمی به تهیه ماسک و اقلام بهداشتی مورد نیاز جامعه هدف بهزیستی اختصاص یافته است، افزود: با اجرای پویش «پازل همدلی» با هدف تامین لوازم آموزش دانش آموزان مددجوی بهزیستی استان همدان، اقلام آموزشی موردنیاز برای ۹۰۰ نفر از جامعه هدف در استان تهیه و تامین شد.
فارسی با اشاره به شیوع موج جدید کرونا و تبعات مضاعف آن بر جامعه هدف بهزیستی و همچنین حلول ماه رمضان ضمن قدردانی از مساعدت‌های همیشگی خیران و مردم سخاوتمند استان، گفت که بهزیستی استان به منظور تامین سبدهای غذایی ماه رمضان و توزیع میان اقشار تحت پوشش نیازمند همراهی و کمک عموم مردم به ویژه افراد خیر است./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن