Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی تشکیل ۲۶۹ پرونده تخلف در تعزیرات ‌حکومتی همدان

تشکیل ۲۶۹ پرونده تخلف در تعزیرات ‌حکومتی همدان

در قالب اجرای طرح نوروزی نظارتی از ۱۶ اسفند سال گذشته تا ۱۵ فروردین امسال در این استان ۲۶۹ پرونده تخلف صنفی تشکیل شده است.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط‌عمومی صنعت، معدن و تجارت استان همدان، در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان طرح ویژه نوروزی با همکاری سازمان صمت، اتاق اصناف، دامپزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی در سطح استان همدان اجرا شد.
با اجرای این طرح یک هزار و ۱۰۸ واحد صنفی توسط ۱۳۶ تیم گشت مشترک با هدف ایجاد ثبات در بازار و پیشگیری از افزایش بی رویه قیمت ها و برخورد با متخلفان، مورد بازرسی قرار گرفت.
بیشترین میزان بازرسی های انجام شده مربوط به واحدهای عرضه مرغ در استان بود که در کنار آن نظارت و رصد شبانه روزی کشتارگاه های منطقه نیز به صورت جدی در دستور کار قرار داشت.
باتوجه به بازرسی های متعدد متخلفان به پرداخت بیش از ۵۸ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند، از شهروندان درخواست می شود هرگونه تخلف در زمینه عرضه کالا ، احتکار و گرانفروشی را از طریق تلفن ۳۲۵۲۳۴۴۲ اداره کل تعزیرات، تلفن گویای ۱۲۴، سامانه www.۱۲۴.ir سازمان صمت، سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۳۵ و یا تارنمای t۱۳۵.ir گزارش کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن