Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی ظلم در حق کارکنان راهداری/ نهاوند عقب‌مانده ترین شهرستان استان همدان است!

ظلم در حق کارکنان راهداری/ نهاوند عقب‌مانده ترین شهرستان استان همدان است!

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گردنه اسدآباد یکی از معضلات غرب کشور به شمار می رود، گفت: برای جلوگیری از تصادفات در این گردنه، اعتبار قابل توجهی بالغ بر 10 میلیارد تومان نیاز است.

به گزارش "همدان نیوز"، اکبر رنجبرزاده در شورای حمل و نقل و مسکن استان همدان که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، افزود: تقاطع زیرگذر در اسدآباد نیز باید مورد توجه قرار بگیرد و اعتبار آن تأمین شود.

وی در ادامه یادآور شد: در حق کارکنان مجموعه راه و شهرسازی ظلم شده و حقوق کارکنان و رانندگان راهداری افزایش پیدا نکرده است که باید سالیانه سه تا چهار درصد افزایش یابد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نهاوند شهرستانی با قدمت هفت هزار ساله است اما در مقیاس استانی عقب مانده‌ترین شهر از نظر شهرسازی و بافت شهری محسوب می شود.

حسن بهرام نیا با بیان اینکه سنگ بزرگ نشانه نزدن است، اظهار داشت: تقاضای ما این است که در خصوص شهرسازی نهاوند بررسی صورت بگیرد و در سیمای شهری تغییری داده شود.

وی با اشاره به اینکه نهاوند میدان ندارد، تصریح کرد: میدانی که اداره دخانیات در آن واقع بود، تخریب شد اما هیچ اتفاقی در میدان نیفتاد و انتظار می رود اعتباری برای تعیین تکلیف این منطقه در نظر گرفته شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن