Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی روند کاهشی قیمت مرغ در شب عید

روند کاهشی قیمت مرغ در شب عید

با وجود آنکه رصدها از بازار از افزایش قیمت مرغ خبر می‌دهد، مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از عرضه مناسب و روند کاهشی قیمت این محصول در بازار شب عید خبر داده است.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا رستمی، درباره افزایش قیمت گوشت مرغ گفت: عرضه مرغ منجمد در مراکز میوه و تره‌بار تا تنظیم بازار ادامه دارد و امیدواریم که اقداماتی که در راستای تنظیم بازار در حال انجام است، موجب متعادل‌سازی قیمت این محصول شود.

وی در ادامه اظهار کرد: بر اساس گزارشات دریافتی از وزارت جهاد کشاورزی و بررسی‌های انجام شده، با توجه به شرایط مطلوب تولید و عرضه گوشت مرغ در بازار و همچنین ذخایر اطمینان بخش شرکت پشتیبانی امور دام کشور، بازار گوشت مرغ از تعادل مناسب و منطقی برخوردار است.

مدیرکل نظارت بر محصولات کشاورزی و مواد غذایی سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان درباره قیمت‌های موجود در بازار گفت: قیمت مرغ در بازار به کیلویی ۷۰۰۰ تومان رسیده بود که در نوسانی این قیمت کاهش و به ۶۴۰۰ تومان در هر کیلو رسید و این در حالی است که بر اساس اعلام مسئولان شرکت پشتیبانی امور دام کشور در حال حاضر مرغ منجمد با کیفیت با قیمت هر کیلوگرم ۵۷۰۰ تومان در میادین و مراکز عمده عرضه توزیع می‌شود و با توجه به ذخایر کافی و موجود، توزیع این کالا با این قیمت و با هدف تنظیم بازار ادامه خواهد داشت.

این اظهارات در حالی است که رصد میدانی بازار نشان می‌داد که قیمت مرغ در بازار روندی افزایشی داشته و در میانه‌های اسفندماه به بیش از ۸۰۰۰ تومان رسیده بود.

منبع: ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن