Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی واردات 200 تن گوشت 25 هزار تومانی از ارمنستان به همدان

واردات 200 تن گوشت 25 هزار تومانی از ارمنستان به همدان

دبیر اتاق تعاون استان همدان گفت: قرارداد واردات 200 تن گوشت به استان منعقد شده و به زودی وارد استان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، رحمان نادی در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان همدان با بیان اینکه تیرماه امسال یک هیئت تجاری به عراق اعزام شدند، اظهار داشت: قراردادهای خوبی در این ایام منعقد شد که 38  میلیون و 769هزار دلار ارزش صادرات حاصل از قراردادها بوده و نسبت به سال قبل صد درصد افزایش دارد.

وی با بیان اینکه مبادلات مالی در عراق با مشکل روبه رو است، تصریح کرد: چک های تضمینی یک میلیون دلاری از سوی طرف عراقی صادر شده که متأسفانه در ایران قابلیت نقد شدن ندارد.

دبیر اتاق تعاون استان همدان افزود: اگر چک ها وصول شود 40 میلیون دلار از درآمد حاصل از قرارداد صادرات پوشاک و منسوجات وصول خواهد شد.

نادی با بیان اینکه شمال عراق در هشت ماه اخیر حقوق کارکنان را پرداخت نکرده است، اظهار داشت: مشکلات مالی در عراق به دلیل حضور داعش، باعث شده ایران نیز در وصول مطالبات خود با موانعی روبه رو شود.

وی با بیان اینکه استان همدان صادر و واردکننده دام است، یادآور شد: 11 شرکت در سطح کشور برای واردات و صادرات فعال هستند که یک شرکت در شهرستان نهاوند واقع شده و 200 تن گوشت نر 18 ماهه را از ارمنستان به قیمت 25 هزار تومان در طول مدت 12 ساعت به همدان منتقل خواهد کرد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن