Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی کام همدانی ها شیرین می‌شود/ برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات در همدان از فردا

کام همدانی ها شیرین می‌شود/ برگزاری نمایشگاه شیرینی و شکلات در همدان از فردا

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان گفت: نهمین نمایشگاه شیرینی، شکلات و سوغات استان ها از 3 تا 8 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان برگزار می شود.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان، حسین الماسی اظهار داشت: به مدت شش روز با نمایشگاه تخصصی شیرینی، شکلات و سوغات استان همدان میزبان علاقمندان، بازدید کنندگان و هم استانی های همدانی خواهیم بود.

وی ادامه داد: در نمایشگاه شیرینی و شکلات استان همدان تعداد 95 واحد مشارکت داشته و به ارائه محصولات خود می پردازند.

الماسی همچنین تصریح کرد: مشارکت کنندگان این دوره از نمایشگاه از شهرهای تهران، قم، قزوین، اصفهان، شیراز، کرمان، یزد، مشهد، تبریز، ارومیه و همدان هستند.

عضو هیات مدیره شرکت نمایشگاه های بین المللی استان همدان؛ عمده محصولات قابل ارائه در نمایشگاه را شامل شکلات، شیرینی و سوغات استان ها دانست.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه را ارائه محصولات متنوع از نقاط مختلف کشور و با قیمت مناسب؛ جهت رفاه حال هم شهریان و بازدید کنندگان عنوان کرد.

الماسی در پایان ساعت بازدید نمایشگاه را 3 تا 9 شب اعلام کرد و افزود: برای رفاه حال بازدید کنندگان نمایشگاه؛ جمعه به صورت یکسره از 10 صبح تا 9 شب فعالیت می کند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن