Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث واژگونی خودرو عمده تصادف‌های جاده‌ای همدان بوده است

واژگونی خودرو عمده تصادف‌های جاده‌ای همدان بوده است

رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در چند روز گذشته از نوروز عمده تصادف‌های جاده‌ای استان همدان واژگونی خودرو بوده که در این رابطه، رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان ضروری است.

 

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ علی فکری اظهار کرد: وضعیت ترافیک در جاده‌های استان همدان عادی، اما پرحجم است، با توجه به بارش باران، جاده‌ها لغزنده‌اند.

وی ادامه داد: روز گذشته وضعیت ترافیک در جاده‌های استان همدان در مسیر رفت و برگشت پرحجم بود، امروز هم این وضعیت در جاده‌های استان وجود دارد، با این تفاوت که با توجه به بارش باران علاوه بر ترافیک پرحجم، جاده‌ها لغزنده شده‌اند.

فکری با تأکید بر لزوم رعایت سرعت مطمئنه توسط رانندگان در جاده‌های استان همدان و پرهیز از هرگونه شتاب بی‌مورد در رانندگی، بیان  کرد: در تعطیلات نوروزی سپری‌شده در جاده‌های استان همدان پنج نفر براثر حوادث ترافیکی جان باخته‌اند.

وی از کاهش ۵۰ درصدی تصادف‌های منجر به فوتی در جاده‌های استان همدان به نسبت مدت مشابه تعطیلات نوروزی سال گذشته خبر داد و افزود: تعداد مصدومان در حوادث ترافیکی چند روز گذشته از تعطیلات نوروزی در این جاده‌ها نسبت به مشابه سال گذشته یکسان بوده و افزایش نداشته است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن