Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث آمادگی پلیس راهور همدان برای ترخیص سه هزار وسیله نقلیه توقیفی

آمادگی پلیس راهور همدان برای ترخیص سه هزار وسیله نقلیه توقیفی

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت: به منظور تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، طرح ترخیص خودروهای رسوبی در پارکینگ ها آغاز شده و پلیس آمادگی لازم برای ترخیص بیش از سه هزار وسیله نقلیه موجود در پارکینگ ها را دارد.

به گزارش "همدان نیوز "، سرهنگ غلامعلی همایی امجد بیان کرد: بیش از ۲ هزار دستگاه خودرو و یک هزار دستگاه موتورسیکلت توقیف و در حال حاضر در پارکینگ های این استان قرار دارد.

وی افزود: به مناسبت فجر انقلاب با دستور فراجا ترخیص وسایل نقلیه از پارکینگ های این استان آغاز شد بنابراین مالکان خودروهای توقیفی می توانند با در دست داشتن مدارک هویتی خود و خودرو، به پلیس+۱۰ برای ترخیص وسیله نقلیه مراجعه کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار کرد: امکان قسط بندی جرائم و خلافی خودروها نیز فراهم شده است تا مالکان وسیله نقلیه مشکلی در زمینه ترخیص خودرو نداشته باشند.

سرهنگ همایی تاکید کرد: هر چند ترخیص خودروهایِ توقیفی شامل همه تخلفات رانندگی از جمله موارد حوزه عفاف و حجاب نیز می‌ شود اما این طرح مشمول خودروهای دارای شکایت قضایی نمی شود.

وی بیان کرد: همراه داشتن همه مدارک درخواستی برای ترخیص خودرو الزامی است البته می توان از طریق نرم افراز پلیس من نیز برای این کار اقدام کرد./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن