Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث مه غلیظ وسعت دید رانندگان را در گردنه اسدآباد به ۲۰ متر کاهش داد

مه غلیظ وسعت دید رانندگان را در گردنه اسدآباد به ۲۰ متر کاهش داد

جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: مه غلیظ صبحگاهی در برخی از نقاط استان موجب کندی تردد و کاهش وسعت دید رانندگان به ۲۰ متر در گردنه اسدآباد شده است.

به گزارش "همدان نیوز"، سرهنگ ارسلان سرمدی بیان کرد: بارش باران از نیمه شب گذشته در بیشتر مسیرهای برون شهری همدان آغاز شد و بارش ها در قسمت جنوبی این استان به ویژه جاده همدان - ملایر به صورت برف بود.

وی اضافه کرد: با توجه به آمادگی راهداران بلافاصله نسبت به پخش شن و نمک، برف روی جاده و بازگشایی مسیرهایی برفگیر اقدام لازم صورت گرفت و هم اینک همه مسیرهای استان همدان به جز جاده گنجنامه - تویسرکان باز است.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان افزود: در حال حاضر ریزش برف قطع شده اما همچنان شاهد بارش باران در بیشتر جاده های این استان هستیم.

سرهنگ سرمدی گفت: بر اساس اعلام اداره هواشناسی امشب نیز شاهد ریزش برف سنگین در بیشتر جاده های برون شهری خواهیم بود بنابراین رانندگان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر پیش از مسافرت از سالم بودن خودرو مطمئن شوند.

وی همراه داشتن زنجیر چرخ، پر بودن باک خودرو، سالم بودن سیستم گرمایشی، پوشیدن لباس گرم و سالم بودن لاستیک ها را برای سفر ایمن در شرایط برودت هوا و ریزش برف مورد تاکید قرار داد.

وی تاکید کرد: ماموران پلیس راه از بعدازظهر امروز به علت ریزش برف سنگین اجازه تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ را نمی دهند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن