Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر انتظامی - حوادث کشف و ضبط 112 هزار لیتر گازوئیل در همدان

کشف و ضبط 112 هزار لیتر گازوئیل در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف و ضبط ۱۱۲ هزار لیتر سوخت گازوئیل با تلاش ماموران پلیس امنیت اقتصادی در همدان خبر داد و گفت: برای متهمان این محموله قاچاق پرونده تشکیل شده و در دادسرا تحت رسیدگی است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سردار سلمان امیری افزود: ۹۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از ابتدای سالجاری تا پایان آذرماه در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۶ درصد افزایش داشته است.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه قاچاق معکوس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان موفق به کشف ۹۶۰ هزار لیتر سوخت، ۸۵ هزار قطعه گوشت مرغ، ۳۲ هزار جوجه یک روزه، ۳۰۰ تن آرد، ۳۰۰ راس دام سبک، ۳۵ تن تخم مرغ شده است.
فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: همچنین در این مدت زمان یک هزار و ۱۰۰ دستگاه استخراج ارز ، ۴۰ تن چوب، ۳۱ هزار متر پارچه، یک میلیون و ۳۶۸ هزار و ۱۳۲ کیلوگرم موادخوراکی و ۲۶۶ هزار قلم لوازم آرایشی، کشف شده است.
سردار امیری کشف ۶ میلیون نخ سیگار، ۱۵۳ هزار قطعه لوازم یدکی، ۱۱۱ هزار عدد دارو، ۲۲ هزار قطعه تجهیزات پزشکی و ۹۴ هزار قطعه تجهیزات الکترونیک و رایانه ای را از دیگر توفیقات پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان همدان دانست.
وی با بیان اینکه در مجموع ۲۴۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در استان کشف شده است ادامه داد: ۱۸ باند سازمان یافته قاچاق کالا در این مدت زمان منهدم و ۵۵۱ پرونده بالای یکصد میلیون تومان برای قاچاقچیان در دادسرا و تعزیرات تشکیل شده که ۴۰ درصد افزایش داشته است.
فرمانده انتظامی استان همدان افزود: یک هزار و ۲۵۸ قاچاقچی در ۹ ماهه سالجاری دستگیر شدند که ۸۵ درصد از آنها افراد غیر بومی هستند همچنین در این مدت زمان ۵۲ محموله سنگین از قاچاقچیان کشف شده است.
سردار امیری گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در مقابله با قاچاق کالا رتبه دوم کشور را به خود اختصاص داده است که این رتبه نشان از اهتمام فعالان در این مجموعه برای مقابله با پدیده قاچاق است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن