Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر فرهنگی - هنری - مذهبی جشنواره تئاتر کودک ردیف اعتباری دریافت می‌کند

جشنواره تئاتر کودک ردیف اعتباری دریافت می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از رایزنی برای برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در استان خبر داد و گفت: جشنواره تئاتر کودک ردیف اعتباری دریافت می‌کند.

به گزارش "همدان نیوز"، مسعود ویژه با بیان اینکه در حال رایزنی برای ماندن جشنواره تئاتر کودک در همدان هستیم، اظهار کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته از سوی حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاکید بر ماندگاری جشنواره در همدان است.

وی با بیان اینکه به دنبال تامین منابع مالی ماندگار برای جشنواره تئاتر کودک هستیم، بیان کرد: پیشنهاد ردیف اعتباری برای جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در بودجه داده شده تا هم به استان و هم به وزارت ارشاد فشار مالی در این زمینه تحمیل نشود‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اضافه کرد: در این زمینه آقای حاجی‌بابایی به عنوان رئیس کمیسیون بودجه مجلس اعلام کرده در بودجه سال ۱۴۰۳ این ردیف اعتباری لحاظ شود که می‌تواند به برگزاری بهتر جشنواره کمک کند.

ویژه تاکید کرد: استان همدان در برپایی جشنواره تئاتر کودک موفق‌ترین استان بوده و این را در سال‌های گذشته که جشنواره چند سالی از همدان دور بود، مشاهده کردیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن