Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر شهر و شورا آتش‌سوزی یک ‌مجتمع مسکونی در همدان

آتش‌سوزی یک ‌مجتمع مسکونی در همدان

سرپرست سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: آتش نشانان همدان با حضور به موقع جان ۱۷ شهروند را در حادثه آتش سوزی یک مجتمع مسکونی نجات دادند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، سیدصادق پور سینا اظهار کرد: عصر روز گذشته ساعت ۱۸ و ۳۳ دقیقه سامانه ۱۲۵ همدان گزارشی از وقوع آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی دریافت کرد.
وی گفت: با دریافت این گزارش و با توجه به حساسیت موضوع ۵ اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های مرکزی ،۱۲ و۱۹ به نشانی اعلام شده واقع در ۱۸ متری ذوالفقار اعزام شدند.
پورسینا ادامه داد: آتش نشانان که در کمترین زمان ممکن خود را به محل حادثه رسانده بودند در بررسی‌های اولیه مشاهده کردند یکی از واحدهای یک مجتمع ۸ واحدی طعمه حریق شده و دود غلیظی تمام ساختمان را فرا گرفته است.
وی با بیان اینکه با مشاهده وضعیت فوق یک گروه از آتش نشانان به سرعت اقدام به خاموش کردن آتش کردند و همزمان گروه دیگر با استفاده از تجهیزات تخصصی و اصول امداد و نجات نسبت به جستجوی سایر واحدها و طبقات برای نجات افراد گرفتار شده اقدام کرد، افزود: در این عملیات که ۷۰ دقیقه به طول انجامید آتش نشانان موفق شدند ضمن کنترل و خاموش کردن کامل آتش جان ۱۷ نفر از ساکنان ساختمان را که در میان دود غلیظ آتش سوزی، در واحدهای دیگر محبوس شده بودند نجات دهند و دو نفر از آنان را که دو کودک خردسال بودند تحویل عوامل فوریت‌های پزشکی دهند.
سرپرست سازمان آتش‌نشانی همدان گفت: با پایان عملیات و پس از ایمن سازی کامل محل حادثه؛ آتش نشانان برای ادامه خدمت رسانی به شهروندان به ایستگاه‌های خود بازگشتند./

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن