Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اقتصادی افزیش ۲۰ درصدی تولید برق در نیروگاه شهید مفتح همدان

افزیش ۲۰ درصدی تولید برق در نیروگاه شهید مفتح همدان

معاون تولید نیروگاه برق شهید مفتح همدان گفت: تولید خالص برق این نیروگاه در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش "همدان‌نیوز"، پژمان اختری افزود: تولید چهار ماهه نخست امسال این نیروگاه به بیش از ۲.۵ میلیارد کیلووات ساعت رسید که این میزان تولید در مقایسه با سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.
وی اظهار داشت: از این میزان انرژی تولیدی حدود ۷۰۰ میلیون کیلووات ساعت سهم برق تولیدی تیرماه امسال بوده است.
اختری ادامه داد: این نیروگاه در اردیبهشت‌ امسال بیش از ۵۵۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی خالص در اختیار شبکه توزیع نیروی برق قرار داد.
وی با بیان اینکه نیروگاه برق شهید مفتح توان تولیدی یک هزار مگاوات انرژی را دارد؛ خاطرنشان کرد: این توان تولیدی به طور دقیق با مگاوات نصب شده آن برابر است.
معاون تولید نیروگاه برق شهید مفتح همدان با بیان اینکه هر تجهیزی پس از گذشت نزدیک به ۲۷ سال از نصب و عمر آن؛ با افت کارکرد مواجه می شود، گفت: تجهیزات با افت راندمان و فرسودگی؛ توان اولیه را نخواهند داشت.
اختری اضافه کرد: نیروگاه برق شهید مفتح همدان از توان متخصصان داخلی و با تجربه بهره گرفته است و با توجه به بهره مندی از این امتیاز توانسته با انجام تعمیرات دوره ای، نیمه اساسی و اساسی توسط این متخصصان شادابی و سلامت تجهیزات را حفظ کند./ ایرنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن