Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی سرمربی پاس همدان انتخاب شد

سرمربی پاس همدان انتخاب شد

با حکم هادی خرمیان، مدیرعامل باشگاه پاس همدان، هادی گل‌محدی سرمربی این تیم در فصل جدید مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش "همدان نیوز"، در میان اخبار رسمی و شایعاتی از جمله پلمپ شدن دفتر و خوابگاه پاس، دعوای حقوقی هیئت امنای باشگاه با مدیرعامل سابق، نقد نشدن چک‌های بازیکنان بومی و کادرفنی پاس در فصل گذشته و نارضایتی برخی از اعضای هیئت امنا از نحوه واگذاری پاس به کارگزار جدید که این روزها در رابطه با باشگاه پاس در رسانه‌های رسمی و در فضای مجازی منتشر می‌شد، خبر انتخاب هادی گل‌محمدی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان که شامگاه جمعه در صفحه رسمی باشگاه پاس منتشر شدخبر خوبی بود که کارشناسان فوتبال استان و هواداران پاس را خوشحال کرد.

استفاده از همه ظرفیت‌ها برای اعتلای پاس

 درحکم هادی خرمیان مدیرعامل جدید باشگاه پاس همدان برای هادی گل‌محمدی آمده است:نظر به شایستگی و تجربیات جنابعالی با نظر کمیته فنی باشگاه فرهنگی، ورزشی پاس همدان و تصویب اعضای هیئت مدیره شرکت جویبار شهر، طی این حکم جنابعالی به عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از الطاف الهی و استفاده از تمام ظرفیت‌های ورزشی خود در جهت آماده‌سازی هرچه سریعتر تیم پاس مطابق با خواست هواداران محترم این باشگاه اقدامات لازم را انجام داده تا شاهد پیروزی‌های این تیم باشی"

نتایج خوب گل‌محمدی در فوتبال همدان

هادی گل‌محمدی از مربیان بومی استان همدان است. وی که دارای بالاترین درجه مربیگری می‌باشد، چندین دوره به عنوان مربی برتر استان همدان از سوی فدراسیون فوتبال معرفی شده است.

گل‌محمدی سابقه سرمربیگری در تیم شهرداری همدان را دارد و این تیم با درایت وی از لیگ دسته سوم به لیگ دسته دوم صعود کرد.

گل‌محمدی در شناسایی استعدادها یدطولایی دارد و در حال حاضر بازیکنان بومی که در تیم شهرداری در لیگ یک بازی می‌کنند شاگردان هادی گلمحمدی بودند. او کارنامه خوبی نیز در تیم بهزیستی از خود به جا گذاشته است.

فصل گذشته نیز قرار بود هادی گل‌محمدی سرمربی پاس شود، اما در آخرین لحظه با فشار مدیرکل وقت ورزش و جوانان استان همدان سیامک فراهانی مربی پاس شد.

گل‌محمدی بهترین گزینه برای نیمکت پاس بود  

یکی از پیشکسوتان فوتبال همدان با بیان این که انتخاب هادی گل‌محمدی بهترین تصمیم برای نیمکت تیم پاس بود، اظهار داشت: اگر نگوییم گل‌محمدی از لحاظ فنی بهترین مربی استان است باید بگوییم جز 3 مربی برتر استان همدان به شمار می‌آید.

شهاب شادفر افزود: مزیت گل‌محمدی نسبت به سایر مربیان، اعتماد وی به بازیکنان بومی و جوان است.

وی عنوان کرد: گل‌محمدی در زمان حضورش بر روی نیمکت شهرداری تیم جوان و ارزانی را بست که به لیگ 2 صعود کرد و پس از جدا شدن گل‌محمدی از شهرداری همین بازیکنان عامل صعود این تیم به لیگ دسته اول بودند.

شادفر با بیان این که مدیران پاس باید. به گل‌محمدی فرصت کافی بدهند، تاکید کرد: این مربی توانایی این را دارد که با استفاده از بازیکنان جوان و بومی تیمی بسازد که برای چند سال تیم پاس را از نظر بازیکن بیمه کند.

وی با تاکید بر این که گلمحمدی از نظر اخلاقی نیز زبانزد است تصریح کرد: وی از آن دسته از مربیانی است که برای بستن تیم خود اعتنایی به دلال‌های کنار فوتبال نمی‌کند./ تسنیم

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن