Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی

ثبت ۱۰ مورد فرزندخواندگی در همدان

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان همدان گفت: ۱۰ کودک بی‌سرپرست و بدسرپرست واجد شرایط از ابتدای سال جاری تاکنون به خانواده های متقاضی فرزندخواندگی سپرده شدند.

رُز هلندی پر مشتری‌ترین گل در همدان

رئیس اتحادیه گل‌فروشان همدان گفت: رُز هلندی و گلایول یکی از پرفروش‌ترین و پرمشتری‌ترین گل‌ها در واحدهای گل فروشی سطح همدان است.

سه وقف جدید در همدان ثبت شد

معاون امورفرهنگی اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان همدان گفت: سه مورد وقف جدید از ابتدای سالجاری تاکنون در این استان ثبت شده است.

فرصت شغلی موجود در همدان بیش از تقاضا است

مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: فرصت شغلی موجود در فضای کسب و کار استان بیش از تقاضاهای موجود است.

پرداخت بیش از ۸۹۷ میلیارد ریال وام ازدواج به متقاضیان همدانی

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان استان گفت: ۸۹۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در ۳ ماهه نخست امسال به متقاضیان همدانی وام ازدواج پرداخت شده است.

فعالیت ۲۱ موکب از استان همدان در خاک عراق

مدیر اربعین ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان همدان، گفت: ۲۱ موکب از استان همدان در خاک عراق در ایام اربعین فعال است.

انتقال ۲۴ بیمار امسال با بالگرد اورژانس همدان به بیمارستان

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۲۴ بیمار در سه ماه ابتدای سال جاری با بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان های این استان منتقل شدند.

اتاق وضعیت جوانی جمعیت در همدان راه اندازی شد

اتاق وضعیت جوانی جمعیت به منظور دریافت و تحلیل مستمر داده های رشد جمعیت با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استان راه اندازی شد.

بیش از ۲۳ هزار کارت هوشمند برای رانندگان همدانی صادر شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: ۲۳ هزار و ۵۴۱ کارت هوشمند سه ماهه نخست امسال برای رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر این استان صادر شده است.

۳۴۰ هکتار از مراتع همدان امسال خاکستر شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری همدان گفت: ۳۴۰ هکتار از مراتع این استان از ابتدای سال تاکنون طعمه آتش شده است.

ارائه ۵۷۸ مورد خدمات درمانی در تاسوعا و عاشورا

رئیس مرکز اورژانس استان همدان از ارائه ۵۷۸ مورد خدمات درمانی به مددجویان در تاسوعا و عاشورا خبر داد.

بازرسی ۱۴۵۵ رأس دام و لاشه قربانی در همدان

مدیرکل دامپزشکی استان همدان از بازرسی و نظارت بهداشتی و ذبح شرعی ۱۴۵۵ رأس دام و لاشه کشتاری در تاسوعا و عاشورا در این استان خبر داد.

سقط عمدی جنین والدین را به طلاق می‌رساند

عضو هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه مرگ فرزند یکی از مهم‌ترین ریز فاکتورهایی است که در دنیا باعث طلاق زوجین می‌شود، گفت: بعد از سقط هر یک زوجین به دلیل احساس گناهی که دارند دیگری را محکوم می‌کنند و رفته‌رفته این فقدان و علائم افسردگی که در مادر و پدر وجود دارد، سبب جدایی و طلاق می‌شود.