Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اماکن ورزشی همدان تعطیل است/ برخورد جدی با متخلفان در حوزه سلامت مردم

اماکن ورزشی همدان تعطیل است/ برخورد جدی با متخلفان در حوزه سلامت مردم

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: طبق ابلاغیه ستاد استانی کرونا کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و استخرها دولتی و خصوصی در شهرستانهای قرمز رنگ کرونایی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد و هیچ گونه فعالیت ورزشی در مناطق قرمز نباید صورت گیرد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، با توجه به شیوع ویروس کرونا و قرار گرفتن چند شهرستان استان در وضعیت قرمز کرونایی کمیته نظارت بر سلامت اماکن ورزشی استان تشکیل جلسه داد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در این نشست گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، طبق ابلاغیه ستاد استانی کرونا کلیه باشگاه‌ها و اماکن ورزشی و استخرها اعم از دولتی و خصوصی در شهرستانهای قرمز رنگ کرونایی تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد و هیچ گونه فعالیت ورزشی در مناطق قرمز نباید صورت گیرد.
وی افزود: باشگاههای ورزشی بازوان پرتوان اجرایی ورزش استان خصوصا در توسعه ورزش قهرمانی هستند اما در رابطه با سلامت مردم با کسی تعارف نداریم و افراد خاطی اعم از بهره برداران و باشگاههای متخلف با تمام شدت برخورد خواهد شد.
حمید سیفی یا اشاره به آنکه از امروز بازرسی از اماکن ورزشی و باشگاههای خصوصی شدت می گیرد، افزود: د‌‌ر صورتی که باشگاهی د‌‌ر رعایت شیوه نامه‌های بهد‌‌اشتی تخلف کند‌‌، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.
وی افزود: واحدهای بازرسی وامور باشگاه های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و شهرستان های تابعه باید دراین زمان حساس نظارت ویژه ای بر تعطیلی کلیه اماکن ورزشی داشته باشند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن