Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی استعدادیابی فوتبال در همدان برگزار شد

استعدادیابی فوتبال در همدان برگزار شد

سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان همدان گفت: طرح استعدادیابی رده‌سنی زیر ۱۶ سال استان همدان با حضور بیش از ۱۰۰ بازیکن در ورزشگاه شهید شمسی پور برگزار شد.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علیرضا بلالی با اشاره به طرح استعدادیابی زیر ۱۶ سال اظهار داشت: باتوجه به دستورالعمل فدراسیون، کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان همدان طرح استعدادیابی زیر ۱۶ سال در استان برگزار شد.
وی افزود: این طرح ابتدا با حضور بیش از ۷۰۰ بازیکن در شهرستان‌های همدان، ملایر، نهاوند، تویسرکان، اسدآباد، بهار، کبودرآهنگ، رزن و فامنین برگزار شد.
سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به برگزاری تست استعدادیابی استانی گفت: بعد از برگزاری استعدادیابی در شهرستان‌ها نفرات برتر روز گذشته در استان همدان زیر نظر مربیان استعدادیاب در ورزشگاه شهید شمسی پور همدان تست دادند.
بلالی خاطرنشان کرد: در نهایت ۸ بازیکن مستعد اصلی و ۴ بازیکن ذخیره انتخاب شدند قطعا بکارگیری روش‌های نوین و علمی استعدادیابی و شاخص‌بندی علاوه بر صرف‌جویی در وقت و هزینه باعث رشد بیشتر و بهتر فوتبال خواهد شد.
وی با بیان اینکه استعدادیابی امروز به یک علم تبدیل شده است، بیان کرد: فوتبال امروز به برنامه‌ریزی منظم و استعدادیابی برای پیشرفت نیازمند بوده و این طرح استعدادیابی فدراسیون گامی ارزشمند و بزرگ است.
سرپرست دبیری هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: استان همدان سرشار استعدادهای ناب بوده که نیازمند توجه و کشف هستند.
بلالی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم در نهایت نفراتی در تیم ملی داشته باشیم، گفت: نفرات برتر در استعدادیابی منطقه حضور پیدا می‌کنند و درنهایت نفرات برتر در لیست تیم ملی قرار خواهند گرفت.
وی افزود: با تمام قدرت این نفرات منتخب زیر نظر هیئت فوتبال استان همدان قرار خواهند گرفت تا بتوانیم آینده درخشانی در فوتبال استان همدان داشته باشیم.
گفتنی است؛ استعدادیابی منطقه غرب کشور با حضور ۶ استان در اواخر شهریور در همدان برگزار خواهد شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن