Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی راه اندازی مجتمع ورزشی اختصاصی معلولان و جانبازان در همدان

راه اندازی مجتمع ورزشی اختصاصی معلولان و جانبازان در همدان

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان با هدف تسهیل فعالیت های ورزشی این عزیزان در ابعاد همگانی و قهرمانی در ورزشگاه شهید مفتح شهر همدان راه اندازی و ایجاد می شود.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمید سیفی در دیدار با جمعی از ورزشکاران جانباز و معلول استان همدان، افزود: اعتبار موردنیاز ساخت این مجموعه از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان همدان تامین و اختصاص داده شده که برای آغاز عملیات اجرایی آن منتظر ابلاغ موافقت نامه معاونت عمرانی استانداری هستیم.

وی با تاکید بر اینکه این مجموعه تخصصی ورزشی با همراهی و همدلی مجموعه مدیریتی استان احداث می شود، اظهار داشت: انتظار داریم با پیگیری‌های فدراسیون و هیات جانبازان و معلولان و نیز همکاری شرکت توسعه تجهیزات ورزشی عملیات اجرایی این پروژه در سال جاری آغاز شود.
سیفی خاطرنشان کرد: این مجموعه ورزشی تخصصی برای نخستین بار و با هدف رفع دغدغه همیشکی ورزشکاران جانباز و معلول در استان همدان ایجاد می شود چراکه استان در این حوزه دارای استعدادهای برتر و شناخته شده ای است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: استان همدان در حوزه جانبازان و معلولان دارای استعدادهای بالقوه ورزشی است که در صورت تامین و توسعه امکانات و زیرساخت‌های لازم زمینه حضور موفق و موثر آن‌ها در میادین ملی و بین المللی به ویژه پارالمپیک فراهم می شود.
رییس هیات جانبازان و معلولان استان همدان نیز دراین باره گفت: توانمندسازی جانبازان و معلولان و تامین فضای ورزشی مورد نیاز این ورزشکاران به صورت جدی در دستور کار هیات قرار دارد.
«پروین قربانیان» با قدردانی از حمایت دستگاه ورزش استان از ورزشکاران معلول و جانباز، اظهار داشت: برخورداری از مجموعه اختصاصی آرزوی دیرینه ورزشکاران جانباز و معلول استان همدان است.
وی با اشاره به شروع لیگ برتر بانوان والیبال نشسته کشور، یادآور شد: در حال فراهم کردن سالن برای تمرین تیم هستیم تا امسال نیز همانند سال‌های گذشته در این سطح از مسابقات درخشان ظاهر شویم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن