Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی تعطیلی اماکن ورزشی تا ۱۰ روز دیگر در همدان

تعطیلی اماکن ورزشی تا ۱۰ روز دیگر در همدان

سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: از امروز -چهارشنبه ۱۴ آبان‌ماه- کلیه اماکن ورزشی دولتی، استخرها، باشگاه‌های پرورش اندام، باشگاه‌های خصوصی، باشگاه‌های رزمی و پربرخورد به مدت ۱۰ روز در سراسر استان تعطیل هستند.

به گزارش "همدان‌نیوز"، حمدالله چاروسایی اظهار کرد:  اکیپ های نطارتی ما در شهرستان ها و مرکز استان بازرسی‌های لازم را انجام می‌دهند و در صورتی که باشگاه‌ها تصمیمات گرفته شده را رعایت نکنند با آن‌ها برخورد خواهد شد.
وی با بیان اینکه در سطح استان همدان بیش از ۲۶۰ باشگاه ورزشی داریم، تصریح کرد: با وجود اینکه تعداد کارشناسان ما محدود است در هفته گذشته بیش از ۶۰ مورد سرکشی داشتیم و به بیش از ۱۰ باشگاه تذکر مکتوب دادیم.
چاروسایی خاطرنشان کرد: ۲۵۰ مکان ورزشی دولتی داریم که تعطیل هستند و سایر باشگاه‌ها نیز از امروز به مدت ۱۰ روز تعطیلی خواهند بود.
وی در رابطه با برگزاری لیگ برتر دوچرخه سواری در استان نیز گفت: در رابطه با این مسئله منتظر تصمیم فدراسیون دوچرخه‌سواری هستیم. دوچرخه‌سواری در فضای باز برگزار و فاصله اجتماعی هم به سبب اندازه دوچرخه‌ها رعایت می‌شود اما مشکلی که در حال حاضر وجود دارد مسئله ممنوعیت تردد و ورود به همدان است./ ایسنا

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن