Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی پیگیری برای آغاز مسابقات فوتبال در همدان

پیگیری برای آغاز مسابقات فوتبال در همدان

رئیس هیئت فوتبال استان همدان گفت: با تمام توان به دنبال دریافت مجوز آغاز تمرینات و مسابقات فوتبال از اداره کل ورزش و جوانان و ستاد کرونا استان همدان هستیم.

به گزارش "همدان‌نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، عباس صوفی در جمع مربیان فوتبال استان همدان اظهار داشت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط خاصی در تمام جهان و به طبع آن ایران حاکم شده و ورزش به عنوان پرمخاطره‌ترین فعالیت‌ها به علت ایجاد اجتماعات بیشترین تاثیرات را با اعمال محدودیت‌ها و تعطیلی دیده است.
وی افزود: با توجه به اینکه رهبر انقلاب نیز در فرمایشات اخیر خود فرمودند تمام تصمیمات ستاد کرونا را بنده می‌پذیرم و اجرا می‌کنم به تمام ارکان نظام هم تاکید کردند که دستورات ستاد ملی کرونا باید اجرا شوند بر همین اساسی وقتی بالاترین مقام کشور تصمیمات این ستاد را اجرا می‌کنند ما هم از این قائده متثنی نیستیم و نخواهیم بود.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به آغاز تمرینات پایه استان تهران گفت: هفته گذشته ما نشستی با روسای هیئت‌های فوتبال استان و مدیران عامل باشگاه‌ها پیرو همین موضوع داشتیم که تمام 10 رئیس هیئت ما و مدیران عامل باشگاه‌ها مخالف آغاز تمرینات و مسابقات بودند.
وی با بیان اینکه ما به دنبال خرد جمعی در اینباره هستیم، بیان کرد: امروز هم جلسه‌ای پیرامون همین موضوع برگزار کردیم تا نظرات مربیان استان را هم بشنویم و بتوانیم به یک راهکار اساسی برسیم مهم‌ترین هدف سلامت ورزشکاران و مردم است و باید با یک راهکار مناسب به دنبال آغاز تمرینات و مسابقات فوتبال باشیم.
صوفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر فوتبال تنها در لیگ برتر و دسته‌های اول تا سوم با شرایط پروتکل‌ها در حال برگزاری بوده ما در حال حاضر برای هر بار تست پی سی آر بازیکنان پاس و شهرداری همدان با تخفیف 500 هزار تومان برای هر نفر هزینه می‌کنیم که به طور قطع از توان مدارس فوتبال و باشگاه‌های استان هزینه مالی این تست که هر 14 روز باید انجام شود خارج است.
وی با بیان اینکه اگر به این نتیجه برسیم که با رعایت پروتکل‌ها و موافقت اداره کل ورزش و ستاد کرونا استان می‌توانیم تمرینات فوتبال را آغاز کنیم مشکلی نخواهیم داشت، بیان کرد: به طور قطع هیئت بدون باشگاه بی هویت است و ما در کنار مربیان و باشگاه‌هستیم تا بتوانیم مجوز آغاز تمرینات و مسابقات فوتبال را بگیریم.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان عنوان کرد: بنده به شخصه موافق آغاز تمرینات و مسابقات فوتبال استان هستم و با ارائه یک بسته پیشنهادی به اداره کل ورزش و جوانان و ستاد کرونا تا آخر این موضوع را پیگیری می‌کنیم تا باشگاه، مربیان و بازیکنان ما از این تعطیلی‌ها بیشتر از این متضرر نشوند.
صوفی با اشاره به حمایت از باشگاه‌های فوتبال استان همدان گفت: در صورت گرفتن مجوز برگزاری تمرینات تا پایان سال هزینه زمین در بخش دولتی از هیچ باشگاهی دریافت نخواهد شد.
وی افزود: همچنین ورودی تمام تیم‌های پایه را رایگان اعلام می‌کنیم.
رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بالای بازیکنان استان همدان بیان کرد: این قول را می‌دهم فصل آینده در دو تیم پاس و شهرداری همدان از بهترین بازیکنان فوتبال استان همدان استفاده کنیم.
صوفی خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال با صعود پاس به لیگ یک شاهد جهش بزرگی در تمام باشگاه‌ها و رده‌های سنی فوتبال همدان باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن