Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی رضایت سرمربی تیم ملی از ظرفیت های دوچرخه سواری کوهستان همدان

رضایت سرمربی تیم ملی از ظرفیت های دوچرخه سواری کوهستان همدان

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان کشورمان از ظرفیت های ایجاد شده برای دوچرخه سوار همدان ابراز رضایت کرد.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، پریموث استرانکار ( strancar primoz ) سرمربی اهل اسلوانی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان روز یکشنبه ضمن بازدید از مناطق کوهستانی مجموعه تفریحی عباس آباد، کیوارستان، میدان میشان و تله کابین گنجنامه همدان، شرایط برای رشد و پیشرفت رشته های کراس کانتری و دانهیل را مطلوب ارزیابی کرد.

سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان همچنین به ارزیابی سطح فنی دوچرخه سواران همدانی پرداخت و عملکرد بیش از ۵۰ رکابزن رشته کوهستان را مورد بررسی قرار داد.

رییس هیات دوچرخه سواری همدان ضمن ابراز رضایت از حضور سرمربی تیم ملی کوهستان در همدان گفت: استرانکار در مدت حضورش در این شهر، دست اندرکاران هیات دوچرخه سواری استان را با نحوه مسیرسازی استاندارد رشته های دانهیل و کراس کانتری آشنا ساخت.

علی ثقفی اظهار کرد: این مربی با پوشیدن لباس مخصوص دوچرخه سواری کوهستان، همراه با سایر دوچرخه سواران در مسیرهایی که تعیین کرده بود، رکاب زد و دانش و تجربه خود را در اختیار جوانان مستعد قرار داد.

وی اضافه کرد: استان همدان به دلیل قرار گرفتن در منطقه کوهستانی، بهترین مناطق را برای توسعه و ترویج رشته های دوچرخه سواری کوهستان را دارد و سرمربی تیم ملی شهر همدان را مستعد میزبانی ها و اردوهای تیم ملی دانست.

ثقفی خاطرنشان کرد: استرانکار به خوبی برای درک دوچرخه سواران همدانی از اطلاعات خود وقت می گذارد و ساعت ها نحوه رکابزنی، تسلط و تعادل در مسیرهای دشوار رشته های کوهستان با آنها گفت وگو می کند.

وی افزود: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از حضور سرمربی تیم ملی کوهستان در همدان شده و تمامی دوچرخه سواران در برنامه های وی حضوری پرشور دارند.

پریموث استرانکار سرمربی اهل اسلوانی تیم ملی دوچرخه سواری کوهستان به منظور ارزیابی دوچرخه سواران استان به همدان سفر کرده است.

پریموث تا امروز میهمان همدانی ها است و چندین برنامه در چارچوب سفر وی به همدان تدوین شده است.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن