Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی خبرنگاران ورزشی سلامت را به جامعه تزریق می‌کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان:
خبرنگاران ورزشی سلامت را به جامعه تزریق می‌کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: خبرنگاران ضمن اطلاع رسانی در حوزه ورزش، سلامتی را به جامعه تزریق می کنند.

به گزارش خبرنگار "همدان نیوز"، رسول منعم در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حمایت و انتقادات سازنده خبرنگاران به رشد و توسعه ورزش استان منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: خبرنگاران ضمن اطلاع رسانی در حوزه ورزش، سلامتی را به جامعه تزریق می کنند.

منعم با اشاره به برگزاری مسابقات المپیک، خاطرنشان کرد: امیدواریم شاهد موفقیت ورزشکاران استان در المپیک باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با بیان اینکه همدان تنها استانی است که بیشترین فضا را در اختیار هیئت های ورزشی قرار داده است، خاطرنشان کرد: 35 فضا در اختیار هیئت های ورزشی استان قرار داده این در حالیست که اگر به بخش خصوصی اختصاص داده می شد سالیانه یک دو تا میلیارد تومان به دنبال داشت.

وی همچنین تصریح کرد: هدف استان بر این بوده که از هیئت های ورزشی حمایت کند و استاندار و وزیر ورزش نیز حامی هیئت ها هستند.

منعم با بیان اینکه به هیئت فوتبال استان توصیه شده که از هیئت شهرستانها حمایت کند، گفت: انتقادی که مطرح می شود این است که از فوتبال پایه حمایتی صورت نمی گیرد و باید هیئت فوتبال در این راستا چاره اندیشی کند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: جلساتی با رئیس هیئت فوتبال برگزار شده و پیشنهادات بر این بوده که مسابقات در سطوح پایه نونهالان و نوجوانان به صورت رایگان برگزار شود.

علی ضمیری کامل با بیان اینکه فوتبال رشته ای هزینه بر است، خاطرنشان کرد: تلاش ورزش و جوانان استان بر این است که نسبت به جذب حامی و اسپانسر اقدام کند و بتواند مسابقات در سطح پایه به شکل رایگان برگزار کند.

وی خاطرنشان کرد: بخش خصوصی در حمایت از فوتبال وارد شده اما شرایط این رشته با دیگر رشته ها متفاوت است و نیاز به ورود قوی تر بخش خصوصی دارد و اگر بتوان از این ظرفیت استفاده کرد شرایط خوبی ایجاد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان تأکید کرد: باشگاه هایی باید حمایت شوند که در سطوح پایه تیمداری می کنند.

اسداله ربانی مهر  معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان همدان نیز ابراز امیدواری کرد که با همکاری رسانه‌ها، موفقیت های بیشتری در عرصه ورزش و جوانان حاصل شود.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن