Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی کوهستان همدان زیر پای برترین دوچرخه سواران استان

کوهستان همدان زیر پای برترین دوچرخه سواران استان

قهرمانان مسابقات دوچرخه سواری رشته کوهستان همدان با برگزاری یکدوره رقابت جذاب در دامنه های رشته کوه الوند این شهر معرفی شدند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی هیات دوچرخه سواری همدان، در این رقابت ها که در دو ماده کراس کانتری و دانهیل مردان برگزار شد، تیم های همدان، ملایر و نهاوند به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کردند.

در پیکارهای کراس کانتری آقایان که با حضور ۴۵ دوچرخه سوار و در سه دور به مسافت ۲۲ کیلومتر با قضاوت ۱۰ داور در مسیرسخت مجتمع توریستی عباس آباد همدان برگزار شد، در رده سنی نوجوانان سینا کریمیان از همدان عنوان قهرمانی را کسب کرد، محمد شایان غفاری از ملایر دوم شد، امیر محمد عطایی از همدان در جای سوم ایستاد و محمد مهدی کولیوند از نهاوند نیز چهارم شد.

در رده سنی جوانان فرهاد قاسمی از همدان قهرمان شد، علیرضا زندی از ملایر دوم و پیام نجفیان از همدان بر سکوی سوم قرار گرفت.

همچنین در رده سنی بزرگسالان مرتضی سیفی از نهاوند عنوان قهرمانی را به دست آورد، مهدی جوادی از ملایر دوم شد، مهرداد کریمی از نهاوند و علی گلابتونچی از همدان در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

در رقابت های رشته دانهیل که با حضور ۲۲ دوچرخه سوار که با قضاوت چهار داور و به مسافت دو هزار متر در منطقه مرتفع کیوارستان برگزار شد، در رده سنی جوانان احسان معینی فرد از همدان قهرمان شد، سینا کریمیان دیگر دوچرخه سوار همدانی دوم شد و محسن کارخانه از تویسرکان عنوان سوم را کسب کرد.

همچنین در رده سنی بزرگسالان جواد افشانی از همدان قهرمان شد، علی احمدی از همدان عنوان دوم را کسب کرد، و علی حمزه لویی دیگر دوچرخه سوار همدانی برسکوی سوم قرار گرفت.

در بخش تیمی رشته دانهیل نیز همدان عنوان قهرمانی را کسب کرد و تویسرکان دوم شد.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن