Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی اعزام 37 هزار ورزشکار به خارج از کشور در سال 94

مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خبر داد:
اعزام 37 هزار ورزشکار به خارج از کشور در سال 94

مدیر کل امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: در طول سال 760 اعزام خارجی برای ورزشکاران به مناطق مختلف دنیا انجام می‏‎شود که سال گذشته 37 هزار ورزشکار به خارج از کشور اعزام شدند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، مسعود امینی در کارگاه آموزشی اخلاق در ورزش در جمع بسیجیان ورزشکار همدان بیان کرد: در طول سال 760 اعزام خارجی برای ورزشکاران به مناطق مختلف دنیا انجام می‏‎شود که سال گذشته 37 هزار ورزشکار به خارج از کشور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه باید توجه داشت این ورزشکاران چه اندازه فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را در خارج از کشور تبلیغ می‏‎کنند، افزود: مربیان ورزشی باید این نکته را بدانند که بیشترین توجه و بهترین الگوی یک ورزشکار، مربی اوست و اینکه محیط ورزشی او چه مقدار با اخلاق اسلامی منطبق است.

مسعود امینی ادامه داد: در سیر جریان معنوی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون زنان ورزشکار ایران توانسته‌اند در 14 تا 20 رشته ورزشی با پوشش اسلامی در میادین ورزشی حضور یابند.

وی خطاب به مربیان ورزشکار خاطرنشان کرد: امیدواریم به برکت خون 7 هزار شهید ورزشکار کشور وظیفه‌شناس و الگوی خوب ورزشی باشیم و بتوانیم با روحیه صبر و استقامت در میادین ورزشی همواره سرافراز باشیم.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن