Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر ورزشی بهترین‌های فریزبی همدان راهی مسابقات کشوری می‌شوند

بهترین‌های فریزبی همدان راهی مسابقات کشوری می‌شوند

رئیس کمیته فریزبی استان همدان گفت: بهترین نفرات فریزبی همدان در قالب تیم منتخب استان همدان راهی مسابقات کشوری می‌شوند.

به گزارش "همدان نیوز" و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، علی درخشان پناه افزود: مسابقات قهرمانی استان که تحت عنوان گرامیداشت جام رمضان و عید سعید فطر برگزار شد، 6 تیم شرکت کردند و تیم‌های بوعلی‌سینای همدان، اسدآباد و ملایر به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد: طبق آئین‌نامه اجرایی کمیته فریزبی استان همدان، این تیم‌ها می‌توانند سهمیه مجاز را برای حضور در ترکیب تیم منتخب استان همدان برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی کشور معرفی کنند.

درخشان‌پناه خاطرنشان کرد: هدف ما اعزام تیمی قدرتمند به مسابقات قهرمانی کشور است و بهترین‌ها راهی این رقابت‌ها می‌شوند.

گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی استان جام رمضان به مناسبت گرامیداشت عید سعید فطر با حضور 6 تیم از سراسر استان برگزار و تیم دانشگاه بوعلی‌سینا قهرمان شد.

این مسابقات طی دو روز در استادیوم 6 هزار نفری قدس با خط‎کشی استاندارد ویژه فریزبی آلتیمیت با سیستم داوری هوشمند شامل تابلو تایمر، شماره‎انداز هوشمند و دستی، بی‌سیم‌های داوری برای دو ناظر کنار زمین و سرپرست زمین برگزار شد.

دانشگاه بوعلی‌سینا، هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد، هیئت ورزش‌های همگانی ملایر، هیئت ورزش‌های همگانی جورقان، هیئت ورزش‌های همگانی قهاوند و هیئت ورزش‌های همگانی تویسرکان تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها بودند.

در پایان رقابت‌ها تیم دانشگاه بوعلی قهرمان شد و تیم‌های هیئت ورزش‌های همگانی اسدآباد و هیئت ورزش‌های همگانی ملایر به ترتیب در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

تیم‌های هیئت ورزش‌های همگانی جورقان، هیئت ورزش‌های همگانی قهاوند و هیئت ورزش‌های همگانی تویسرکان نیز عناوین چهارم تا ششم را از آن خود کردند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن