Back شما اینجا هستید: صفحه اصلی خبر اجتماعی رفع خطر 31 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان همدان

رفع خطر 31 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان همدان

استاندار همدان بیان اینکه از ۳۱ نقطه حادثه‌خیز استان همدان به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات نوروزی، رفع خطر شده است، گفت: تمامی امکانات باید در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای در استان استفاده شود.

به گزارش "همدان نیوز"، علیرضا قاسمی فرزاد در در جلسه‌ی ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر که به ریاست ‌وزیر ‌کشور برگزار شد، اظهار‌داشت: در استان همدان ضمن رعایت و حفظ حرمت ماه رمضان در ایام تعطیلات نوروز 1403 نظارت بر قیمت‌ها در بازار، خبازی ها و رعایت الزامات بهداشتی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین‌راهی مدنظر است.

وی با بیان اینکه از 31 نقطه حادثه‌خیز استان همدان به منظور کاهش بار ترافیکی و تصادفات نوروزی، رفع خطر شده است، ادامه داد: تمامی امکانات باید در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای در استان استفاده شود.

مقام عالی دولت در استان همدان با اشاره به اینکه ستاد خدمات سفر استان در آمادگی کامل در تمامی حوزه‌ها برای میزبانی از مسافران و گردشگران در استان همدان است، تاکید کرد: مجموعه فرماندهی انتظامی همدان با هماهنگی و تعامل سایر دستگاه‌ها از جمله اورژانس، هلال احمر، اداره کل راهداری، آتش نشانی، امداد خودرو و سایر دستگاه‌های مرتبط تمهیدات ویژه ای را اتخاذ کرده تا هموطنان در ایام نوروز سفری امن، ایمن و بدون حادثه را در جاده‌های این استان داشته باشند.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: طبق پیش بینی اداره کل هواشناسی در نیمه اول نوروز، بارش باران و کاهش دما را در استان خواهیم داشت که در این باره به تمام واحدها اعلام آماده باش شده است.

وی همچنین عنوان کرد: به‌عنوان میزبان موظف هستیم حق میزبانی را به بهترین شکل ممکن ادا و از تمام گردشگران و مسافران نوروزی استقبال کنیم تا مسافران هرساله با خاطرات خوشی به این شهر سفر کنند.

اضافه کردن نظر


کد امنیتی
تازه کردن